انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کتاب خانه ایی که به جایی کتاب ادم قرض میدهد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
یکی از کتابخانه‌های عمومی هلند برای مقابله با نژاد‌پرستی، افرادی از گروه‌های اقلیت نژادی را همانند کتاب به مشتریان خود قرض می‌دهد.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی «داج ویلز»، کتابخانه‌ عمومی منطقه آسملو در هلند اعلام کرده است: همه‌ شهروندان این منطقه می‌توانند با مراجعه به این کتابخانه و در ازای پرداخت هزینه‌ قهوه برای یک نفر، یکی از اعضای گروه اقلیت نژادی این منطقه را به مدت یک ساعت با خود به یک قهوه خانه ببرند و هر سؤالی که دارند از او بپرسند.
«جان کرول» مدیر این کتابخانه معتقد است که اگر این افراد به مدت یک ساعت با یکی از این اقلیت‌های نژادی و دیگر اقلیت‌ها در محیطی دوستانه که او را به قهوه دعوت کرده‌اند سخن بگویند دیگر از خود احساسات نژادپرستانه بروز نخواهند داد.
او اعلام کرده است: برای این خدمات نیازی به کارت کتابخانه نیست و افراد غیر از برخوردهای تند و غیر اخلاقی و یا سخنان نژادپرستانه، در انتخاب موضوع سخن خود با افراد ارائه شده از سوی کتابخانه آزاد هستند.
شایان ذکر است: در میان اقلیت‌هایی که برای ارائه این خدمات ثبت نام کرده‌اند 2 داوطلب ****** نیز مشاهده می‌شوند که خواهان مطرح کردن عقاید اسلامی در محیطی آرام هستند تا از نژادپرستی علیه ******ان در هلند از این طریق بکاهند.
پیش از این کتابخانه سوئدی نیز چنین طرحی را برای کاهش عقاید نژادپرستانه اجرا کرده بوده است.سپاسHeartHeartHeart

مرد یا زن؟

قضیه پرونده Monica Renee Champion مقامات قضائی در منطقه Richmond شمالی رو حسابی گیج کرده .قرار بود که دیروز Champion بدلیل تجاوز به یک خانم در وسط خیابان محاکمه بشه.وقتی که Champion در دادگاه حاضر نشد مقامات مربوطه سوابق Champion رو بررسی کردن و با کمال تعجب دیدن که ایشون 5 مورد سابقه محکومیت داره که سه مورد اونها رو بعنوان خانم و دو مورد دیگه رو بعنوان آقا گذرونده !!!
جرایم قبلی Champion شامل بیرون آوردن شلوار در انظار عمومی ، نشان دادن سینه ها به کوکان زیر 18 سال ، خودفروشی غیر مجاز ،بد مستی و استفاده از الفاظ رکیک می باشد
سپاس خو ب بود
ممنونم دل شکستهHeart
HeartHeartHeart
:|مــَردُم بــا آدَمــا چــیکــار دآرَن آخـــِه..:|
مردم خلن ها
مسی خوف بودSmile
وا.................Huh
دیوانن
لعنت به این دنیاDodgyDodgyDodgy
صفحه‌ها: 1 2