انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ثروتمند ترین سگ دنیا + عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ايگاه خبري تقريب – سرويس اجتماعي: از سرگرمي هاي بعضي ملتها گرفتن مراسم انساني براي حيوانات است. مثلا اينکه براي خروس خانواده مراسم فارغ التحصيلي و يا جشن اعزام به خدمت سربازي مي گيرند .آنچه مسلم است اين آدم ها براي آنکه کم نياورند حتي حاضرند دانشگاه و پادگان و هر محيط غير ضروري ديگري را براي حيوانات خود ايجاد کرده يا مبالغ سنگيني را صرف جشن ازدواج سگ ها نمايند.

آنچه در اين تصاوير ديده مي شود ، در حقيقت دغدغه جوامع غربي در نمايش کمبودهاي روحي براي داشتن خانواده اي نظام مند است، چراکه اکثر زوج هاي اين جوامع زماني تصميم به ازدواج مي گيرند که ديگر هيچ جاذبه اي براي آنها باقي نمانده و به همين خاطر آرزوي کهنه خود در ايجاد يک خانواده کلاسيک و بهره مند از روند سالم اجتماع را در وجود سگ هايشان و آن هم تنها براي دلخوش کردن خود نمايش مي دهند.

گفتني است که ايجاد محيطي انساني نه تنها موجب خوشامد حيوانات نمي شود بلکه از آنجا که با طبيعت و خلق و خوي آنها تناسب ندارد به نوعي موجب آزار شان هم مي گردد . اين هم از هنرهاي مملکتي است که بيشتر از هر جاي ديگر شعار دفاع از همه جانداران را سر مي دهند.
ثروتمند ترین سگ دنیا + عکس 1

ثروتمند ترین سگ دنیا + عکس 1

ثروتمند ترین سگ دنیا + عکس 1

ثروتمند ترین سگ دنیا + عکس 1

↓ واقعن باعث تاسف و شرمندگی است که زوج هایی که میخواهند ازدواج کنن هزینه یک عروسی ساده را ندارند ولی این دو سگ عروسی برابر با 100 عروسی ساده گرفته اند که اگر صاحبشون دلسوز بود الان 100 زوج را خوشبخت می کردSadSadSadسپاس
دیگه چه میشه کرد!