انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گوشی ویندوزی سامسونگ به زودی روانه بازار می شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
این شرکت موفق که تا به حال در زمینه ی عرضه ی گوشی های اندرویدی بسیار مطرح بوده و گوشی های فوق العاده ای هم به بازار تکنولوژی عرضه کرده است حال با تغییر رویه ی خود به سمت تحول در عرصه ی پلت فرم محصولاتش ، می خواهد تا باز هم بازار گوشی های هوشمند را دگرگون سازد .
گوشی ویندوزی سامسونگ که فعلا با نام SM-W750V  شناخته می شود قرار است تا به زودی در شمال آمریکا روانه ی بازار شود . از مشخصاتی که برای این گوشی مشخص شده است ، غیر از اندازه ی  ۵ اینچی آن می توان به صفحه نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی آن و قابلیت اتصال به شبکه های LTE و نسخه ی رسمی اینترنت اکسپلورر نصب شده بر روی آن اشاره کرد .
با اینکه نوکیا تا حال حاضر در زمینه ی عرضه ی دستگاه های ویندوزی موفق عمل کرده و تقریبا توانسته همه را راضی نگه دارد اما سامسونگ که به تازگی وارد این عرصه شده است می تواند رقیب خوبی برای محصولات آن باشد .
اما اینکه هدف سامسونگ از تغییر رویه ی خود چه بوده است فقط با گذشت زمان مشخص می شود . به هرحال سامسونگ  شرکت موفقی است و هیچ وقت ریسک نمی کند . ما هم منتظریم تا شرکت های دیگر مثل سامسونگ و سونی که تصمیم به عرضه ی دستگاه های ویندوزی دارند محصلات جدید خود را به بازار عرضه کنند . اما نظر شما در این مورد چیست ؟
 آیا شما موافق تولید دستگاه های ویندوزی توسط شرکت سامسونگ یا هر شرکت دیگری که سابقه ی تولید دستگاه های غیر ویندوزی را داشته است ،  هستید یا نه ؟
کاشکی بیشتر توضیح میدادس