انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کل کل ماشین سوارها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
در اینجا راننده ها راجب ماشین و قسمت ها ی مختلف اون بحث کنن.مثل این
تویوتا راوفور از همان ابتدای خلقتش از عقده ای همچون یک موجود ناخواسته یا سر راهی رنج می برد. گفته می شود تویوتا، RAV4 را با استفاده از قطعات مازاد و زیادی سایر مدلهای خود که در انبارها باد کرده بودند، طراحی و روانه بازار کرد.

اکنون نیز کافیست به چهره این جوان ژاپنی نگاه کنید تا آثار دستکاری ژنتیکی مهندسان تویوتا و رنج ناشی از آن را بهتر حس کنید. راوفور شبیه هیچ کدام از سایر تولیدات این کارخانه نیست. حتی انگار طراحان آن کوچکترین ایده و خلاقیتی در زمان طراحی آن نداشته اند.
نظر شما چیه؟
حال نمیده ماشین ولی بازم مرسیSleepy
کسایی که گواهینامه دارن.حال میده.جالبه براشون
من که گواهی نامه ندارم

فقط ابجی و داداشم دارن

با مامان و بابام پس من میرم

:89:
ظاهرا جاسوسان صنعتی و عکاسان کمین کرده پورشه را کلافه کرده اند. چون تصاویری که می بینید توسط خود پورشه منتشر شده و این درحالیست که خودرو بصورت وضوح تکمیل نشده و دارای استتار است. حتی بنظر می رسد که برای چراغهای عقب از چراغهای 911 استفاده نموده اند. این تصاویر نشان می دهند که پورشه 918 در حال گذراندن آخرین مراحل تست و آزمایش در پیست است.ا این وجود همین تصاویر هم نمایشگر روح کلی محصول نهایی پورشه می باشند. خودرویی که احتمالا دارای نیروی محرکه هایبریدی خواهد بود. بدین شکل که یک موتور بنزینی 4.6 لیتری هشت سیلندر با توان 570 اسب بخار به کمک دو موتور الکتریکی یکی در محور جلو و دیگری در محور عقب می آید. مجموع نیروی تولیدی 770 اسب بخار خواهد بود. این در حالیست که در سفرهای داخل شهری با تکیه به موتورهای الکتریکی، مصرف سوخت کاهش چشمگیری می یابد.معرفی رسمی این خودرو با تولید محدود برای 18 سپتامبر (9/18) سال آینده برنامه ریزی شده است. و البته هنوز از قیمت آن اطلاعی در دست نیست.
کوروت سریع ترین ماشین دنیا
کسی رانندگی بلد نیست.
دنده معکوس چیست؟
این دیگه آخرشه ! عزیزم بگو کسی اینجا دوچرخه بلده سوار شه ؟
کوروت 423 سرعت میره خیلی باحاله
تو خواب 423 تا میره!!
دنده معکوس یعنی مثلا تو دنده 4 و دور موتور 3 هستی یه دفعه بیای رو دنده 3
خوب کل کل کنین دیگه
شروع کنین دیگه
صفحه‌ها: 1 2