انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اندروید 4.4 برای گلکسی نوت 8 هسته‌ای ارائه شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خیلی‌ها منتظر این خبر بودند، در سراسر دنیا افراد زیادی هستند که به دنبال بروز شدن گوشی سامسونگ خود به اندروید 4.4 هستند.
 
به گزارش جی اس ام، امروز سامسونگ در نهایت نسخه 4.4.2 را برای گوشی گلکسی نوت 3 (با کد N900) ارائه کرد. این بروزرسانی در حال حاضر تنها برای کشور روسیه ارائه شده است، اما به طور حتم تا چند روز آینده برای تمام دنیا ارائه خواهد شد.
 
طبق معمول کسانی که گوشی خود را به صورت قراردادی خریداری کرده‌اند باید بیشتر منتظر باشند. نسخه 4 هسته‌ای این گوشی با کد N9005 در هفته گذشته این بروزرسانی را دریافت کرده بود.
 
اندروید 4.4 برای گلکسی نوت 8 هسته‌ای ارائه شد 1
 
شما به طور حتم با امکانات اندروید 4.4 آشنایی دارید، اما اجازه دهید با هم نگاهی مختصر به امکانات این نسخه برای گلکسی نوت 3 بیاندازیم.
 
- تغییر ظاهر رابط کاربری یکی از بیشترین تغییرات را خواهد داشت.
- تغییر اساسی دیگر در صفحه اصلی است که سامسونگ میانبر دوربین را به این نقطه اضافه کرده است مانند گوشی‌های اپل، همچنین در هنگام پخش آهنگ کاور آلبوم به صورت تمام صفحه در صفحه قفل نمایش داده خواهد شد.
- صفحه کلید سامسونگ نیز برای تایپ در حالت افقی بهبود پیدا کرده و ظاهر آن دستخوش تغییراتی شده است.
- کارآیی نیز به لطف نسخه کیت کت بهبود پیدا خواهد کرد.
 
طبق روال گذشته در دو حالت می‌توانید گوشی خود را بروز کنید، اولین راه این است که گوشی را به رایانه و برنامه Kies متصل کنید، دومین و آسان ترین راه این است که از آدرس Settings > More > About Device > Software update > Update در گوشی خود بروزرسانی را دانلود و آن را نصب کنید.
پسرخالم نوت3 داره خعلی گوشیه باحالیهHeart
انصافا خوبن