انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خبرهای داغ در رابطه با ماشین
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

تست خودرو
گذری بر «گذر موقت ها»، مراحل ورود یک خودرو گذرموقت
«مجله ماشین» - در ابتدای دهه 70 شمسی شاهد تردد خودروهایی با پلاک کشورهای حوزه خلیج فارس و ... در خیابانها بودیم و به مرور زمان تردد این ماشین ها در جاده های کشورمان افزایش یافت تا جایی که قوانینی جهت تردد این گونه خودروها، اعم از مدت تردد، پلاک گذر موقت، کارت خودرو و ... وضع گردید.
مزایای استفاده از گاز نیتروژن در تایر خودرو
«مجله ماشین» - مدتی است که تب استفاده از گاز نیتروژن به جای باد معمولی در لاستیک خودروها بالا گرفته و این در حالی است که تا به حال عمده‏ترین کاربرد استفاده از نیتروژن در حوزه وسایل نقلیه، مربوط به خودروهای نظامی و سنگین، هواپیماهای تجاری، خودروهای مسابقه‏ای و شاتل‏های فضایی بوده است.
جریمه الکترونیکی، جایگزین قبض دستی / آشنایی بیشتر با دستگاه صدور جریمه + تصاویر
«مجله ماشین» - مدتی است صدور قبض جریمه الکترونیکی جایگزین دستی شده است. در روش الكترونيكی، افسر بلافاصله فهرست تخلف يا تخلف‌هاي قبلي فرد را از رايانه دريافت مي‌كند و آن را در اختيار راننده متخلف قرار مي‌دهد.
فولکس واگن، از ساخت یک کراس اوور جدید خبر داد
«مجله ماشین» - جاناتان بروینگ، مدیر عامل کمپانی فولکس واگن، از ساخت یک کراس اوور جدید، بر روی پلت فرم MBQ، و به عنوان بخشی از برنامه ی افزایش آمار فروش این کمپانی در بازار ایالات متحده خبر داد. قرار است طرح های اولیه ی این پروژه، جهت تائید، در اختیار مسئولین مرتبط قرار بگیرد.
حراج آنلاین محصولات فراری، جهت کمک به زلزله زده گان ایتالیائی
«مجله ماشین» - به دنبال وقوع چند زمین لرزه، که ماه پیش بخش هائی از شمال ایتالیا را لرزاند، کمپانی فراری،برخی از محصولات خود را جهت کمک به زلزله زده گان، به صورت آنلاین به حراج می گذارد.
آتش گرفتن تاکسی برقی BYD e6، دو نفر را به کشتن داد
«مجله ماشین» - برخورد یک دستگاه نیسان GTR، با تاکسی الکتریکی BYD e6، در شهر Shenzhen چین، باعث آتش گرفتن تاکسی، و در نهایت کشته شدن دو مسافر آن گردید.
تایید تولید ب ام و های M6 جدید
خودروهای ب ام و و کوپه و کروک M6 جدید ظرف چند سال آینده به جعبه دنده های شش سرعته دستی مجهز می شوند.
از 400 تا 500 ميليون تومان؛ قيمت خودروهاي مازراتي در ايران مشخص شد
دفتر تعيين ارزش گمرك ايران، ارزش پايه با تجهيزات مربوط به تعدادي از مدلهاي خودروهاي مازراتي را اعلام كرد.
قيمت خودروهاي داخلي با كيفيت آن متناسب نيست
خودروسازان ايراني به دليل هزينه‌هاي سربار بالا موفق به توليد خودرو كيفي متناسب با قيمت اين خودروها نمي‌شوند.
راه‌اندازي خط تولید وانت وینگل 3 و 5
محمد تقی خانلو - مدیرعامل شرکت دیار خودرو، با اشاره به خلاء بازار در عرضه خودروهای وانت و سواری کار اظهار داشت: طبق بررسی ها و مطالعات انجام شده قرارداد تولید وانت دوکابین وینگل 3 و وانت تک کابین و دوکابین وینگل 5 با شرکت گریت وال چین امضا شد.
از 70 تا 940 ميليون تومان؛ مروري بر قيمت بنزهاي وارداتي
گمرك ايران ارزش پايه به همراه تجهيزات مربوط به انواع مدلهاي خودروهاي سواري بنز وارداتي به ايران را بين 15 تا 200 هزار يورو اعلام كرد.
دليل عدم پذيرش برخي محصولات سايپا در نمايندگي‌ها
چندي است كه نمايندگي‌هاي سايپا يدك از سرويس‌دهي به برخي خودروها خودداري مي‌كنند. توجيهشان هم اين است كه سيستم يارانه‌اي سايپايدك اجازه پذيرش به اين دسته از خودروها را به آنها نمي‌دهد. به گفته آنان با وارد كردن مشخصات برخي از مشتري‌ها در سيستم، عبارت "اخطار به مشتري به دليل تكرار حضور در يك نمايندگي" نمايان مي‌شود و به عبارت ديگر اين مشتريان در ليست سياه اين شركت قرار گرفته‌اند.
قیمت انواع محصولات لکسس ( سه شنبه 9/3/91)
قیمت انواع محصولات لکسس ( سه شنبه 9/3/91)
قیمت انواع محصولات تویوتا ( سه شنبه 9/3/91)
قیمت انواع محصولات تویوتا ( سه شنبه 9/3/91)
قیمت انواع محصولات گروه بهمن ( سه شنبه 9/3/91)
قیمت انواع محصولات گروه بهمن ( سه شنبه 9/3/91)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو ( سه شنبه 9/3/91)
قیمت انواع محصولات ایران خودرو ( سه شنبه 9/3/91)
قیمت انواع محصولات پارس خودرو (سه شنبه 9/3/91)
قیمت انواع محصولات پارس خودرو (سه شنبه 9/3/91)
قیمت انواع محصولات سایپا ( سه شنبه 9/3/91)
قیمت انواع محصولات سایپا ( سه شنبه 9/3/91)
قیمت انواع محصولات هیوندای و کیا ( سه شنبه 9/3/91)
قیمت انواع محصولات هیوندای و کیا ( سه شنبه 9/3/91)
رونمایی جدید ترین محصول فولکس واگن
شرکت آلمانی فوکس واگن خودروی CC-RLine آخرین دستاورد خود را که قرار است در نمایشگاه لایپزیگ معرفی گردد را رونمایی کرد.
معرفی جدیدترین محصول بزرگترین خودروساز چک
شرکت خودرو سازی اشکودا به تازگی تصاویر جدیدی از خودروی راپید که قرار است اواخر سال وارد بازار شود را رونمایی کرد.
كيفيت نيومزدا 3 اندكي كاهش يافت
بررسي جداول نمرات منفي خودروهاي سواري داخلي بيانگر كاهش كيفيت خودرو نيومزدا3 در گروه خودروسازي بهمن است.
رانا از مهرماه در خيابان‌ها + قیمت
در حاليكه پيش از اين زمان عرضه خودرو رانا خرداد امسال تعيين شده بود، طبق جديدترين اطلاعات منتشر شده عرضه اين خودرو به مهر ماه موكول شده است.
عکسهای رنو Alpine A110-50 concept لو رفت
«مجله ماشین» - تنها چند روز قبل از رونمائی از مدل Alpine A110-50 کمپانی رنو، در Monaco Grand Prix، عکس های این خودرو لو رفت، و در تمامی وب سایت های مرتبط منتشر شد. جالب اینجاست که مشابه این اتفاق در سال 2010، برای مدل مفهومی DeZir، نیز رخ داده بود.
مهمترین فاکتور برای خرید یک خودرو، میانگین مصرف سوخت آن اعلام شد
«مجله ماشین» - پس از انجام یک نظر سنجی، که توسط مجله ی Consumer Reports، انجام شده بود، میانگین مصرف سوخت، با کسب 40 درصد از آرا، مهمترین فاکتور برای خرید یک خودرو اعلام شد.
کرایسلر، باز هم برای جیپ رنگلر 2010، فراخوان داد
«مجله ماشین» - ظاهرا فراخوان های کمپانی کرایسلر برای جیپ رنگلر تمامی ندارد. هنوز اندک زمانی از فراخوان این کمپانی برای حل مشکل آتش گرفتن پیشرانه های مدل فوق نگذشته، که قرار است 67872 دستگاه رنگلر دنده اتوماتیک، برای تعویض Skid Plate، از اواخر این ماه به نماینده گی ها فراخوانده شوند.
پیش فروش 5 هزار رانا در یک روز
در اولين روز ازپيش فروش دومين خودرو با نشان ايراني به نام رانا بيش از 5 هزار نفر ثبت نام کردند که اين ميزان نشان دهنده علاقه مردم به خودرو هاي به روز و با سطح ايمني بالا است .
برنامه تولید 70 هزار دستگاه خودرو در زامیاد سایپا
قائم مقام شرکت زامیاد گفت: شرکت زامیاد درسال جاری 70 هزار دستگاه خودرو تولید می کند.
لوتوس اوورا GTE کربن ادیشن
«مجله ماشین» - نمایشگاه 2012 ژنو پذیرای لوتوس اوورا GTE کربنی ادیشن فرمول 1 بود که «کیمی رایکونن» آن را معرفی کرد.
فراری کالیفرنیا فیس لیفت شد
«مجله ماشین» - فراری با انجام تغییرات درچراغ های عقب و جلو و سپر عقب و جلو مدل فیس لیفت شده کالیفرنیا را درکنار F12 برلینتا در "ژنو موتور شو" معرفی کرد.
نسل آینده مازراتی کواتروپورته
«مجله ماشین» - برای رقابت با آئودی A7، پورشه پانامرا، مرسدس بنزCLS و... کمپانی مازراتی مدل 2014 کواتروپورته را معرفی خواهد کرد که با کد M156 و با سیستم تمام چرخ متحرک دارای یک موتور 7/4 لیتری V8 و 469 اسب بخاری و جعبه دنده ZF 8 سرعته خودکار است.
تصاویر محصول 2013 کمپانی MG منتشر شد
«مجله ماشین» - MG5 محصول 2013 کمپانی MG انگلستان است که جدیداً تصاویر یک نمونه 5 درهاچ بک از آن منتشرشده است.
اینفینیتی FX "سباستین وتل" روی خط تولید
«مجله ماشین» - این مدل که تنها 200 دستگاه از آن برای بازار خاورمیانه و اروپا تولید می‏شود دارای کیت بدنه اسپرت، قطعات سبک بدنه و سیستم تعلیق تقویت شده با کاهش ارتفاع است.
کامارو کوپو کانسپت تولید می شود
«مجله ماشین» - شورولت رسماً اعلام کرده که مدل کوپو کامارو کانسپت را تولید خواهد کرد.
جاگوار XF اسپرت بک معرفی شد
«مجله ماشین» - این مدل که یک ورژن اسپرت واگن بوده در نمایشگاه ژنو امسال رونمایی شد و نتیجه تلاش های «یان کالوم» مدیر دپارتمان طراحی جاگوار مدیر استودیوی آن «وین برگوس» است.
پورشه 911 توربو کابریو برای 2013
«مجله ماشین» - مدل پروتوتایپ پورشه 911 توربوکابریو 2013 با توجه به تصاویر منتشر شده درحال گذراندن مراحل آزمایش است و طی یکسال آینده احتمال معرفی آن به بازار می رود.
مرسدس بنز مدل سیتان را معرفی می کند
«مجله ماشین» - این مدل، یک ون کاملاً اقتصادی است. پس از امضای قرارداد همکاری بین دایملر و رنو نیسان تصمیم گرفته شده تا چیزی شبیه به ویانو و ویتو ساخته شود.
رقیب گالاردو در راه است
«مجله ماشین» - «وینکلمن» مدیر لامبورگینی به مجله «کار اند درایور» گفته این کمپانی درحال کار روی پروژه ای برای معرفی جانشینی موفق برای مدل پرفروش گالاردو است که سال آینده معرفی خواهد شد.
خبرهایی از ب ام و سری 4 کابریو
«مجله ماشین» - پس از آنکه تصاویر ب ام و سری 4 و مدل روباز آن منتشرگردید اخیراً تصاویر آزمایش این مدل در برف نیز منتشر شده است.
نیسان و حضور در لمانز
«مجله ماشین» - کمپانی نیسان ژاپن به صورت کاملاً فشرده در حال کار روی پروژه آماده سازی یک خودروی ویژه برای مسابقات 24 ساعته لمانز است.
مدل تازه رنو کلیو RS معرفی شد
«مجله ماشین» - رنو مدلی جدید از کلیو RS با نام ردبول ریسینگ RB7 را معرفی کرد.
پینین فارینا combiano تولید می شود؟
«مجله ماشین» - شنیده ها حاکی از آن است که پس از رونمایی از محصول مفهومی کمپانی پینین فارینا با نام combiano در "ژنو موتور شو 2012" این کمپانی گویا قصد دارد این خودروی کانسپت را در چند دستگاه تولید محدود به بازار ارائه کند.
تصاویر ب ام و M3 در سال 2014 منتشر شد
«مجله ماشین» - مجلات آلمانی به تازگی تصاویری از مدل جدیدM3 منتشر کرده اند که چهره آن را با استفاده از کیت بدنه و رینگ های اسپرت، بسیارمتفاوت تر از قبل نشان می دهد.
عرضه تیبای ۱۴،۵میلیون تومانی در اوکراین
خودرو تیبا محصول گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی خودرو سی یا در کشور اوکراین با قیمت ویژه نمایشگاهی معادل چهارده و نیم میلیون تومان عرضه شد.
پلیس در توقف شماره‌گذاری وانت‌نیسان تقصیری نداشت
قائم مقام مدیرعامل زامیاد در حوزه تأمین و تولید گفت: تأخیر در به روزرسانی استانداردهای نیسان وانت باعث توقف شماره‌گذاری این خودرو شد و پلیس در این مسئله مقصر نبوده است.
خودروهاي نيم ميليارد توماني در راهند
دفتر تعيين ارزش گمرك ايران با صدور بخش‌نامه‌اي ارزش پايه با تجهيزات مربوط به تعدادي از مدلهاي خودروهاي شركت پورشه را اعلام كرد.
رونمایی جدیدترین محصول آستون مارتین
استون مارتین - تولید کننده انگلیسی ابر خودروهای لوکس- امروز از پروژه AM310 در نمایشگاه خودروی ایتالیا پرده برداری کرد.
ادامه سریال تایید و تکذیب تولید سری 7 در چین
آقای چن ژنگ گائو-فرماندار ایالت شن یانگ ،لیونیگ چین-در مراسم افتتاح تاسیسات ب ام و و بریلیانس در این منطقه ضمن ابراز خرسندی از معرفی x1 به خط تولید واحد مذکور از تولید خودروهای سری هفت و مینی خبر داد.
رونمایی نسخه جدید بنتلی کانتینتال
بنتلی نسخه ویژه خودروی کانتینتال GTZ را در نمایشگاه ایتالیا رونمایی کرد.
پیش فروش رانا آغاز شد؛ رانا زیر 15 میلیون تومان/ پیش فروش با قیمت 10 میلیون
پيش فروش دومين خودرو با نشان ايراني به نام رانا از امروز هشتم خرداد ماه سال توليد ملي در تمامي نمايندگي هاي مجاز گروه صنعتي ايران خودرو در سرتاسر کشور آغاز شد .
تازه های تیونینگ؛ آئودی Q3 از نوع ABT
«مجله ماشین» - ABT اسپرت لاین برنامه ‏ای برای آئودی Q3 با نام Qs3 پیاده کرده که قوای موتور 2 لیتری Tdi آن را از 177 با 205 اسب‏بخار و 2 لیتری 4 سیلندر Tfsi را از 211 به 270 اسب‏ بخار رسانده است.
تازه های تیونینگ؛ سری 5 از نوع آلپینا
«مجله ماشین» - این مدل که با نام B5 معروف است با کمک کارشناسان در کنار نصب کیت آیرودینامیک بدنه و تقویت سیستم ترمز و استفاده از رینگ ‏های جدید و سیستم تعلیق و منبع اگزوز اسپرت...
تازه های تیونینگ؛ ب‏ام‏و سری 6 لوما دیزاین
«مجله ماشین» - «لوما دیزاین» نسخه جدیدی از CLR600 GT را برپایه ب‏ام‏و 650 روباز به بازار داده است که ابتدا سپر عقب و جلو با چراغ‏های LED و سپس زیردری‏ ها روی آن سوار شده و با اضافه کردن دیفیوز و کاهش 20 میلی‏متری ارتفاع سیستم تعلیق رینگ ‏های 20 اینچی در زیر خودرو قرار گرفته است.
تازه های تیونینگ؛ M5 از نوع جی پاور
«مجله ماشین» - این مدل که در دوگونه سفید و مشکی و با رینگ ‏های 21 اینچی و تایرهای میشلن پایلوت اسپرت، منبع اگزوز اسپرت، سیستم تعلیق اسپرت و دیسک ‏های ترمز سرامیکی سود می‏برد.
تازه های تیونینگ؛ رنجروور ایووک onyx
«مجله ماشین» - تیونر Onyx Concept متخصص بهینه ‏سازی و تقویت لندروور، بنتلی و ب‏ام‏و بوده که در پروژه جدیدش رنجروور «ایووک» را انتخاب کرده است.
تازه های تیونینگ؛ SLS AMG هامان
«مجله ماشین» - این SLS رودستر قرمز رنگ که نامش HAWK GT کوپه است، مجهز به کیت آیرودینامیک پهن و کاپوت و بالچه عقب فیبرکربنی است که همین تغییرات عرض آن را بین 60 تا 70 میلی ‏متر بیشتر از مدل AMG کرده است.
تازه های تیونینگ؛ ب‏ام‏و M5 هامان
«مجله ماشین» - شرکت «هامان موتور اسپرت» هم برای نسل M5، کیت پهن بدنه تدارک دیده که با توجه به اسپویلر عقب و جلو و روی سقف که در آیرودینامیک خودرو نیز تأثیر خوبی داشته و سبب شده تا عرض خودرو در جلو 25 و در عقب 30 میلی ‏متر افزایش یابد.
تازه های تیونینگ؛ مک لارن MP4 منصوری
«مجله ماشین» - مک لارن MP4 یکی از خودروهای مورد علاقه تیونرها از زمان معرفی آن تاکنون بوده که در نمایشگاه اخیر ژنو نیز یک نسخه نارنجی آتشین آن توسط منصوری تیونینگ شده بود.
تازه های تیونینگ؛ رنجروور «ایووک هامان»
«مجله ماشین» - «ایووک» که به‏عنوان زیباترین خودرو در نمایشگاه نیویورک هم انتخاب شد، توسط تیونر آلمانی «هامان» دستخوش بهینه ‏سازی شده که سوارشدن کیت بدنه اسپرت روی آن سبب شده تا عرض خودرو، در جلو به 70 و در عقب با 80 میلی ‏متر افزایش ارتفاع مواجه شود.
تازه های تیونینگ؛ اسمارت برابوس
«مجله ماشین» - برابوس نمونه جدیدی از اسمارت For Two روباز را در 120 دستگاه تولید محدود عرضه خواهد کرد.
تازه های تیونینگ؛ لامبورگینی اونتادور منصوری
«مجله ماشین» - پروژه منصوری که روی اونتادرو LP700-4 پیاده شده شامل نصب اسپویلر و ورودی ‏های جدید هوا در جلو، زیر دری‏ها، اسپویلر و دیفیوزر و بالچه عقب است که این کیت عرض خودرو را بین 40 تا 50 میلی ‏متر در جلو و عقب افزایش داده و طبق عادت این تیونر، به میزان فراوانی هم از فیبرکربن استفاده شده است.
تازه های تیونینگ؛ پورشه 911 گمبالا
«مجله ماشین» - تیونر گمبالا با مدیریت «اندرس شوارتز» (که تبحر خاصی در امر تیونینگ مدل‏ های گوناگون پورشه دارد) پروژه جدیدش را روی نسل تازه 911 کار را پیاده کرده که بخشی از آن شامل سپر عقب و جلو و زیر دری ‏هایی است که از فیبرکربن ساخته شده‏اند.
تازه های تیونینگ؛ مک لارن MP4 فاب دیزاین
«مجله ماشین» - این ماشین با اسپویلر جلو، دیفیوزر عقب و بالچه فیبرکربنی چهره‏ای فوق‏العاده جذاب به خود گرفته است.
تازه های تیونینگ؛ مرسدس بنز CLS 63 منصوری
«مجله ماشین» - پروژه دیگر کمپانی منصوری در نمایشگاه ژنو کار روی نسل نوی CLS63 AMG بود که تمامی قطعات بدنه و البته بادی کیت از فیبرکربن بود و این کیت بدنه اسپرت پهن سبب افزایش طول خودرو در عقب و جلو به میزان 50 تا 80 میلی‏متر شده است.
تازه های تیونینگ؛ بنتلی کانتیننتال GT منصوری
«مجله ماشین» - منصوری که بنتلی خود را در نمایشگاه ژنو با نام le mansory II معرفی کرد، از یک کیت بدنه پهن استفاده کرده که 50 میلی ‏متر در جلو و 60 میلی ‏متر در عقب به طول خودرو افزوده و دیفیوزر و ورودی ‏های هوای آن از فیبرکربن است.
تازه های تیونینگ؛ آئودی RS8
«مجله ماشین» - مرکز تیونینگ «هوفله» برای آئودی RS8 از نوع Hofele یک کیت کامل بدنه اسپرت در نظرگرفته که شامل منبع اگزوز دوبل دو دهنه و رینگ ‏های 20 و 22 اینچی و آینه ‏های فیبرکربنی است.
رونمایی خودروی جدید ب ام و
شرکت آلمانی ب ام و – تولید کننده بزرگ خودروهای لوکس- از رونمایی مدل مفهومی زاگاتو کوپه در نمایشگاهی در شمال ایتالیا خبر داد.
ادامه تولید کادیلاک های اسکالاد
کادیلاک تصمیم دارد علاوه بر ادامه تولید شاسی بلند اسکالاد ، (Escalade) خودرویی جدید را تحت همان نام معرفی نماید.
كيفيت مگان افزايش يافت؛ ماكسيما كاهش
بررسي جداول نمرات منفي خودروهاي سواري داخلي بيانگر رشد كيفي برخي محصولات گروه خودروسازي سايپا و كاهش كيفي برخي ديگر از محصولات اين خودروساز است.
عرضه هشت خودروي جديد تويوتا تا 2015
تويوتا از قصد خود براي عرضه هشت خودرو جديد تا سال 2015 ويژه بازارهاي نوظهور خبر داد.
آئودی S3 به زودی رونمایی می شود
آئودی می کوشد با توسعه نسل جدید آئودیS3 با خودروی بی ام و و M135i رقابت کند.
خسارات ميلياردي توقف شماره‌گذاري وانت نيسان
عضو هيات مديره شركت زامياد از خسارات سنگين وارده به اين شركت و برخي شركت‌ها و قطعه‌سازان طرف قرارداد، به دليل توقف دو ماهه شماره‌گذاري خودروي وانت نيسان خبر داد.
رونمایی جدیدترین محصول ب ام و
شرکت آلمانی ب ام و خودروی M5 F10 مجهز به جعبه دنده شش سرعته دستی رونمایی کرد.
سايپا131 كمياب شد
كمبود خودرو سايپا 131 در نمايندگي‌هاي سايپا اعتراض مشتريان و خريداران را برانگيخته است.
كيفيت پژو206 افزايش يافت، سمند كاهش
بررسي جداول نمرات منفي خودروهاي سواري داخلي بيانگر رشد كيفي برخي محصولات ايران خودرو و كاهش كيفي برخي ديگر از محصولات اين خودروساز در ماه فروردين است.
آغاز پيش فروش ويژه تندر90 پارس خودرو
همزمان با فرارسيدن سوم خرداد، پيش فروش ويژه خودرو تندر90 آغاز شد.
باكيفيت‌ترين محصول ايران‌خودرو كدام است؟
در آخرين گزارش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران هفت محصول گروه ايران خودرو مورد ارزيابي كيفي قرار گرفتند كه در اين بين پژو206 اس‌دي در صدر قرار گرفت.
خبر خوش براي صاحبان خودروهاي آوانته و ورنا
توقف توليد خودروهاي هيونداي ورناي و آوانته مونتاژي در خودروسازي راين كرمان خودرو از سال گذشته، نگراني درخصوص چگونگي ادامه خدمات پس از فروش اين خودروها را در ميان صاحبانشان ايجاد كرده‌اند.
كارخانه اوپل در آلمان تعطيل مي‌شود
رئيس شركت اوپل نسبت به آينده كارخانه اين شركت در آلمان ابراز بدبيني كرد.
رونمایی نسخه باز طراحی شده آئودی A3
نسخه باز طراحی شده آئودی A3 آماده رونمایی شده و می تواند حق انتخاب مشتریان این سری از محصولات آئودی را افزایش دهد.
جزئیات خودروی کوچک فیات 500
یکی از محصولات جدید و پرطرفدار فیات خودروی فیات 500 Twin Air آن می باشد که چندی است توانسته به فروش قابل قبولی در بازارهای مختلف دست پیدا کند. لذادر این جا به توضیح ویژگی ها و عملکردهای این خودروی کوچک می پردازیم.
رونمایی نسخه جدید ون تراتزیت
فورد نسخه تولیدی نسل جدید تراتزیت را در انگلستان رونمایی کرد و از معرفی آن تا آخر سال به بازارهای دیگر اروپایی خبر داد.
سمند تا يك ماه ديگر دو ایربگي مي‌شود
معاون طراحی و توسعه محصول ایران خودرو از نصب کیسه هوای سرنشین روی خودرو سمند تا یک ماه دیگر خبر داد.
در گروه خودروهاي 30 تا 40 ميليون توماني، مگان بالاتر از تيگو ايستاد
آخرين اطلاعات منتشر شده نشان مي‌دهد كه در گروه خودروهاي بين 30 تا 40 ميليون توماني، مگان باكيفيت‌ترين خودرو موجود در بازار است.
داخلي‌سازي تندر 90 افزايش مي‌يابد
قائم مقام گروه خودروسازي سايپا از در جريان بودن برنامه‌ها براي افزايش داخلي سازي خودرو تندر90 خبر داد.





















































ماشین اشتراک ماهنامه نوآور آرشیو تماس با ما صفحه اول

Copyright © Machin Magezin 2009