انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پارک - جی - سونگ به منچستر یونایتد بر نمی گردد.
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پارک به منچستر بر نمی گردد

گزارش هاي منتشر شده حاکي است احتمال بازگشت پارک جي سونگ - بازيکن سابق منچستر يونايتد انگليس - به تيم ملي فوتبال کره جنوبي بعيد به نظر مي رسد.


پارک - جی - سونگ به منچستر یونایتد بر نمی گردد. 1

به نقل از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وبلاگ عاشقان کریس رونالدو در پي ترتيب دادن يک بازي خيريه از سوي پارک جي سونگ، گزارش هايي درباره احتمال حضور دوباره او در تيم ملي کره جنوبي در رقابت هاي جام جهاني 2014 برزيل  منتشر شده بود.


هونگ ميونگ- بو  سرمربي تيم ملي فوتبال کره جنوبي نيز اوايل اين ماه اعلام کرد خواهان گفتگو با پارک درباره احتمال بازگشت به تيم ملي است.


اما پدر پارک در گفتگو با رسانه هاي کره اي تأييد کرد که پارک در حال ترتيب دادن بازي خيريه سالانه اش موسوم به « ايژين دريم کاپ » است که قرار است در روز 31 ماه مه يا يکم ماه ژوئن در مالزي يا اندونزي برگزار شود.


او در گفتگو با خبرگزاري يونهاپ گفت:« اين همان کاري است که پارک از قبل براي آن برنامه ريزي کرده بود.»


پارک جي سونگ در جام جهاني 2002 در کره و ژاپن به شهرت رسيد ، زماني که تيم ملي فوتبال کره جنوبي با هدايت گاس هيدينگ به نخستين تيم آسيايي تبديل شد که به مرحله نيمه نهايي جام جهاني راه يافت.


وي پس از حضور در تيم هاي پي اس وي آيندهوون ، منچستر يونايتد و کوئينز پارک رنجرز  ، اين فصل به صورت قرضي به باشگاه هلندي خود بازگشت اما به سبب مصدوميت نتوانست در بازي هاي زيادي به ميدان برود.


در حالي که پارک 32 ساله ديگر نمي تواند عملکرد درخشان خود را در تيم باشگاهي و تيم ملي کره جنوبي تکرار کند اما تجربه و تأثير گذاري او در رختکن سبب شد سرمربي اين تيم خواهان بازگشت او شود.


پارک - که اوايل سال 2011 با صد بازي ملي بازنشستگي خود را از بازي هاي ملي اعلام کرد - اواخر سال گذشته گفت دوران حرفه اي باشگاهي اش تنها چند سال ديگر ادامه خواهد  داشت.


به گزارش خبرگزاري رويترز از سئول، کره جنوبي امسال براي هشتمين بار پي در پي در بازي هاي جام جهاني حضور خواهد داشت. در جام جهاني برزيل، تيم کره جنوبي در گروه اچ با تيم هاي بلژيک، روسيه و الجزاير هم گروه است.


بازيهاي جام جهاني برزيل از روز 12 ماه ژوئن تا 13 ماه ژوئيه برگزار خواهد شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پارک - جی - سونگ به منچستر یونایتد بر نمی گردد. 1