انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیراهن بیت آشور در آمریکا بایگانی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیراهن بیت آشور در آمریکا بایگانی شد 1

تیم فوتبال دانشگاه للاند با تقدیر از مهرداد بیت‌آشور پیراهن شماره 3 این باشگاه را بایگانی کرد.

به گزارش ایسنا ، مهرداد بیت‌آشور بازیکن ایرانی تیم سن‌خوزه امریکا در فصل گذشته موفق شد همراه باشگاهش درخشش خوبی داشته باشد و به تیم ملی ایران نیز دعوت شود. او تابستان آینده این فرصت را دارد که همراه ایران در جام جهانی 2014 به میدان برود.

دانشگاه للاند که مهرداد بیت آشور در آن فوتبالش را آغاز کرده است، شماره 3 این تیم را که پیش از این بر تن این بازیکن بوده به احترام او بایگانی کرد. دبیرستان للاند اعلام کرد به دلیل موفقیت‌های بیت‌آشور در فصل گذشته تصمیم گرفته شد تا پیراهن این بازیکن را بایگانی کند زیرا هیچ کدام از بازیکنان سابق این دانشگاه به موفقیت‌هایی که بیت‌آشور به آن رسید، دست نیافته است.

بیت‌آشور در سال 2012 موفق شد در تیم ستارگان لیگ آمریکا به میدان برود و در سال 2013 نیز از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شود. او تاکنون 3 بازی ملی برای تیم ملی ایران انجام داده و امیدوار است که بتواند در جام جهانی 2014 یکی از بازیکنان دعوت‌شده کارلوس کی روش باشد.

قرارداد بیت‌آشور با تیم سن خوزه آمریکا به پایان رسیده و تنها 11 روز فرصت دارد تا تیم آینده خود را اعلام کند. این مدافع ایرانی پیش از این اعلام کرده بود دوست دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.
اخبار ورزشی - ایسنا