انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اولین مقصد دختران و زنان ربوده شده کجاست (بخون تا بفهمی)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
 دخترانی از سومالی و دیگر نقاط جهان به انگلستان قاچاق شده و اعضای بدنشان را خارج کرده و به ثروتمندان نیازمند عضو پیوند می زنند.

قاچاق دختران و اعضای بدن به یک امر مرسوم در انگلستان تبدیل شده است و به نظر می رسد دولت نمی تواند یا نمی خواد جلوی این نوع از قاچاق را بگیرد.

گزارش های دولت بریتانیا نشان می دهد قاچاق قربانیان به انگلستان تنها در سال جاری نسبت به سال گذشته پنجاه درصد افزایش داشته است. درکنار این نوع قاچاق، قاچاق انسان برای استفاده های جنسی و حتی برده داری نیز وجود دارد. اغلب این کودکان از کشورهای ویتنام، نیجریه، چین، رومانی و بنگلادش به انگلستان قاچاق می شوند.

نکته جالب توجه اینکه در بین این کودکان بیست دختر انگلستانی وجود داشته اند که اغلب برای بهره برداری های جنسی توسط گروهای تبهکار ربوده شده و همگی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت هر ساله 7000 کلیه به صورت غیرقانونی و بدون اجازه افراد از بدنشان خارج شده و به کشورهای دیگر به منظور پیوند قاچاق می شود.

حتی بازار سیاه داغی برای قلب، ریه و کبد نیز وجود دارد اما به علت اینکه بعد از خارج کردن آنها از بدن قربانی خواهد مرد، آمار دقیقی از تعداد آن موجود نمی باشد.

وجود کودکان بی سرپرست و همچنین خانواده های بسیار فقیر با جمعیت زیاد در کشورهای فقیر باعث شده بازار خرید و فروش کودکان در کشورهایی مانند سومالی و سودان داغ باشد. خرید کودکی به قیمت بسیار نازل و فروش اعضای آن با قیمت های بالا در کشور های غربی، سودهای بالای در این قاچاق ها باعث شده است گروه های تبهکار زیادی در این زمینه فعال باشند.

قاچاق اعضا تنها یکی از شاخه های قاچاق انسان در اروپا و آمریکا است، قاچاق مردان به منظور بهره کشی و نیروی کار ارزان و قاچاق زنان و دختران جوان به منظور بهره کشی جنسی و برده داری از دیگر شاخه های قاچاق انسان در اروپاست که آمار نشان دهنده رشد هر ساله انواع قاچاق هاست.

قاچاق اعضای انسان نمی تواند بدون سازمان و ساختار مشخص انجام شود. حتما دکترها و بیمارستان هایی در این زمینه همکاری می کنند و جانی دوباره به ثروتمندان غربی می بخشند. درحالی که قاچاق کالا به کشورهایی نظیر انگلستان بسیار ساده تر از قاچاق انسان است اما در عمل قاچاق انسان به میزان بسیار بیشتری نسبت به قاچاق کالا اتفاق می افتد.

آیا عزمی در دولت های اروپایی و آمریکایی برای مبارزه با قاچاق انسان وجود دارد؟

بر طبق آمار سازمان شفافیت بین الملل و همچنین خود کشورهای غربی، این کشورها دارای سالم ترین سیستم اداری هستند و فساد در آنها بسیار پایین است اما به گفته گروه های تبهکار قاچاق هر کاری را با رشوه می توان در آن کشورها انجام داد. رشوه در کشور های اروپایی حتی در رده مسئولان بالایی نیز وجود دارد. چندی پیش روزنامه ساندی تایمز انگلستان مدارکی از دریافت رشوه توسط نمایندگان پارلمان اروپا منتشر کرد.

بر طبق آمار شورای حقوق بشر و اتحادیه اروپا، کشورهای غربی از جمله بریتانیا در زمینه حقوق بشر در جایگاه خوبی قرار دارند آن سازمان ها دائما از نقض حقوق بشر در دیگر کشور ها ابراز نگرانی می کنند، اما هیچ کدام از آنها به این نکته اشاره نمی کنند که چرا بیشترین خرید و فروش اعضای انسان و برده های جنسی در کشورهای غربی اتفاق می افتد
BlushBlushBlushBlushBlushBlush

Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
میشه بپرسم این شکلک چیه؟
بيچاره ها واقعا انگليسي ها خيلي نژاد پرستند ConfusedAngry
(24-01-2014، 19:33)gesooya نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
بيچاره ها واقعا انگليسي ها خيلي نژاد پرستند ConfusedAngry
هههههBig GrinBig Grin
he man nakhoondam
vali mc
نظر لطفا
حوصــلم نشــد بخــونم :|
(25-01-2014، 19:56)MR MAHDI نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
(24-01-2014، 19:33)gesooya نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
بيچاره ها واقعا انگليسي ها خيلي نژاد پرستند ConfusedAngry
هههههBig GrinBig Grin
همشون اینجوری نیستنAngry
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
صفحه‌ها: 1 2