انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: برای خرید بلیت جام جهانی فقط 13 روز فرصت دارید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
برای خرید بلیت جام جهانی فقط 13 روز فرصت دارید 1

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای اعلام کرد که با توجه به اینکه بلیت فروشی مسابقات جام جهانی 2014برزیل تا 18بهمن ماه(هفت فوریه) ادامه دارد، لذا تماشاگران فقط 13روز دیگر برای تهیه این بلیت ها فرصت دارند.

به گزارش فدراسیون فوتبال، در این اطلاعیه امده است، تماشاگران ایرانی متقاضی حضور در برزیل برای تماشای دیدارهای تیم ملی ایران مقابل آرژانتین ، نیجریه و بوسنی و همچنین سایر مسابقات جام جهانی 2014 از مقدماتی تا فینال تا 18 بهمن ماه فرصت تهیه بلیت دارند و این زمان تمدید نمی شود.

فدراسیون فوتبال درحالی این اطلاعیه را صادر کرد، که تماشاگران دیگر کشورها با سرعت در حال ثبت نام و خرید بلیت ها هستند و لذا تماشاگران ایرانی بهتر است در زمان باقی مانده ، سریع تر اقدامات لازم را جهت تهیه بلیت انجام دهند.

براساس این اطلاعیه تماشاگران می تواند با دو روش این بلیت ها را تهیه کنند، در روش اول فرد باید به سایت فیفا مراجعه کرده و بلیت بازی را تهیه کندوسپس وجه بلیت را توسط کارت های بین المللی چون مستر کارت یا ویزا کارت پرداخت کنند و افرادی نیز که کارت های بین المللی در اختیار ندارند می توانند با مراجعه به سایت فدراسیون فوتبال اقدام به خرید بلیت مسابقات جام جهانی 2014 برزیل کنند.

توجه به این نکته توسط خریداران بلیتهای مسابقات جام جهانی برزیل ضروری است که بلیت این رقابت ها تنها از طریق فدراسیون فوتبال در اختیار افراد قرار می گیردو هیچ آژانس مسافرتی این بلیت ها را در اختیار ندارد زیرا فیفا آن را در اختیار آنان قرار نمی دهد.
اخبار ورزشی - فدراسیون فوتبال