انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نبرد بتمن و سوپرمن یک سال عقب افتاد / گزارش پر نکته از پروژه مهم هالیوود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نبرد بتمن و سوپرمن یک سال عقب افتاد / گزارش پر نکته از پروژه مهم هالیوود 1




به گزارش "کافه سینما"، پیش از این قرار بود که «مرد پولادین 2» بهار 2015 به نمایش دربیاید و حالا اکران آن به تابستان 2016 موکول شده‌است. فیلم‌برداری این پروژه هم که قرار بود در همین روزها آغاز شود، چند ماه به تعویق افتاده‌است. این فاصله‌ هم زمان مناسبی است تا بن افلک، بتمن جدید سینما به مداوای مصدومیتش برسد و گال گادوت بازیگر واندر وومن هم تمرینات بدنسازی خود را ادامه دهد. از طرف دیگر کریس تریو نویسنده‌ی «آرگو» بازنویسی فیلم‌نامه‌ی دیوید اس‌ گویر را آغاز کرده‌است.
البته حضور شخصیت‌های کامیک‌های دی‌سی درفیلم، تنها به همین سه ابرقهرمان محدود نمی‌شود. شایعات جدید از مذاکره‌ی استودیو با جواکین فینیکس برای نقش لکس لوتر دشمن خطرناک و نابغه‌ی سوپرمن و احتمال حضور جاش هالووی ستاره‌ی سریال «لاست» به‌عنوان آکوامن سلطان دریاها و دیگر عضو مهم لیگ عدالت در دنیای دی‌سی در «مرد پولادین 2» خبر می‌دهد.
کمپانی برادران وارنر پس تغییر زمان اکران این پروژه‌ی ابرقهرمانی، اقتباس جدید و پرهزینه‌ی جو رایت از ماجراهای پیترپن را برای سال 2015 در نظر گرفته‌اند. بتمن و سوپرمن برای فتح گیشه‌ها باید با قسمت هفتم «جنگ ستارگان»، «آواتار 2» و «اونجرز: عصر اولتران» رقابت می‌کردند و حالا با این تاخیر یک‌ساله، اسپایدرمن و اکس-من رقبای جدید آنها خواهند بود.
هم‌چون «مرد پولادین»، کارگردانی قسمت دوم نیز بر عهده‌ی زک اسنایدر است و هنری کاویل دوباره لباس مخصوص سوپرمن را برتن می‌کند. «مرد پولادین» با فروش بیش از 600 میلیون دلار یکی از محصولات موفق هالیوود در تابستان گذشته به شمار می‌رود.
ممنون جالب بود