انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: «پایتخت 3» به تهران می رسد !!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
الهام غفوری تهیه کننده «پایتخت 3»از ادامه تصویر برداری این سریال در تهران خبرداد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
«پایتخت 3» به تهران می رسد !!! 1

به گزارش سينما خبر؛ غفوری گفت: در حال حاضر در شیرگاه و مشغول تصویربرداری بخش های ابتدایی سریال هستیم و اواسط بهمن کار را در تهران پی می گیریم.

به گفته غفوری این سریال که همچنان در حال نگارش است در 13 الی 15 قسمت ساخته می شود و احتمالاً بخش هایی نیز در خارج از کشور تصویر برداری خواهد شد.
او درباره داستان سریالش هم که به کارگردانی سیروس مقدم ساخته می شود گفت: : در شب عروسي ارسطو، حادثه اي روي مي دهد که باعث مي شود نقي که از چند ماه قبل بيکار است، پريشان و افسرده شود. او با تشويق خانواده به ورزش کشتي که در جواني به آن مشغول بوده روي مي آورد و پا در مسابقات کشتي پيشکسوتان مي گذارد، اما ماجرايي در خلال کشتي پيش مي آيد که نقي و خانواده اش را وارد ماجراهايي تازه تر مي کند.
به گزارش باني فيلم، هدایت هاشمی درنقش اوس موسی جایگزین اکبری عبدی در سریال پایتخت 3 شده است.
علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریمارامین فر، نیکا وسارا فرقانی، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.

عوامل پشت دوربین این سریال هم عبارتند از: دستیار اول کارگردکان: محمد صالح غربی جوان، مدیر برنامه ریزی: علی صابری، برنامه ریز: سید جواد حسینی، مجری طرح: علیرضا نجف زاده، مدیر تولید : محمود اتحادی، صدابردار: امیر پرتوزاده، مدیر تصویربردار: امیر مرغوبی، طراح گریم: مجید اسکندری، مجری گریم: مرتضی کهزادی، عکاس : نادر فوقانی، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری.
واقعااااااااااااا؟
حساس نشووو,تحت تعقیب،فت کپی.....خیلیخوبه اگه بیاد.Wink
واقعا فیلم قشنگیه...مخصوصا ارسطو... ممنون :-D