انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دایی: پیروز نشویم از جمع مدعیان خارج می شویم/ امیدوارم حسینی به قطر نرود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دایی: پیروز نشویم از جمع مدعیان خارج می شویم/ امیدوارم حسینی به قطر نرود 1





متاسفانه مي خواهم بدانم اين صحبت ها آخرش چه شد.فقط بازيکنان من را خراب کردند و کسي هم پاسخگو نبود و مشخص نشد چه اتفاقي افتاد
سایت گل- علي دايي در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل سپاهان شرکت کرد و درباره این بازی گفت: ما در اين چند هفته نتايج بدي گرفتيم.مطمئنا فردا آخرين بازي است که مي توانيم خودمان را در جمع مدعيان حفظ کنيم.به طور حتم فردا قطعا فينال بزرگي براي ماست و اميدوارم نتيجه بگيريم و دوباره به جمع مدعيان برگرديم.

پرسپولیس می تواند سپاهان را شکست دهد؟!
تلاش ما اين است که با پيروزي در اين بازي دوباره به روند عادي مان برگرديم.سپاهان تيم بسيار بزرگي است و در هفته هاي اخير نتايج خوبي گرفته است.اميدوارم بازي خوبي شود و تماشاگرپسند باشد.بچه هاي ما اگر خودشان باشند مي توانند نتيجه بگيريم.از نظر فني مي توانيم سپاهان را شکست بدهيم.


غایبین پرسپولیس:
محمد نوري براي اين بازي محروم است.پيام صادقيان هم از طرف کميته انضباطي محروم شده است.اميد عاليشاه را هم به دليل آسيب ديدگي نداريم.البته در اين روزها بچه ها خوب تمرين کردند تا جاي خالي غايبان را پرکنند.بازيکنان ذخيره کمتر از بقيه نيستند و ما کمبود بازيکن نداريم.از تماشاگران مي خواهيم بيايند و در بازي با سپاهان؛تيم را تشويق کنند.به آنها نياز داريم و اميدوارم بتوانيم نتيجه بگيريم.


اتفاقات رخ داده برای صادقیان:
صادقيان جوان خوبي است که متاسفانه با اتفاقي که رخ داد و برخي سايت هاي خبري دامن زدند و تلويزيون دامن زد باعث شد جواني که اول راه هست و مي تواند خيلي بهتر خودش را نشان بدهد افت کرد.اميدوارم صادقيان به شرايط مطلوبش بازگردد.ما به اين بازيکنان نياز داريم.متاسفانه مي خواهم بدانم اين صحبت ها آخرش چه شد.فقط بازيکنان من را خراب کردند و کسي هم پاسخگو نبود و مشخص نشد چه اتفاقي افتاد.


آخرین وضعیت سیدجلال و سیل حضور ایرانی ها در قطر:
قطر چه نفعي دارد که بازيکنان ما را ببرد؟مگر با ما در مسابقات آينده همگروه است؟آنها بازيکنان ما را مي برند که کيفيت ليگ شان بالا برود.
البته پرسپوليس کارش را مي کند و ما ليگ را ادامه مي دهيم.سيد جلال پيشنهاد دارد.تيم قطري با باشگاه صحبت کرده است اما من عدم موافقتم را اعلام کردم.ان شالله سيد جلال جايي نمي رود و به تيم کمک مي کند.
اگه این بازی رو ببازیم دیگه کارمون تمامه! crying

سید جلال هم میره ... cryingcrying

دنبالش هم بنگر میره ... ! cryingcryingcrying