انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: امید عالیشاه : برای جبران هنوز فرصت داریم.
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
این برای اونایی که این جوری دوست دارن :

امید عالیشاه : برای جبران هنوز فرصت داریم. 1
این هم متنش :

آن چه پرسپولیس را به این روز انداخته، بحران خودساخته‌ای است که بزرگان تیم برای رسیدن به آن با هم کورس گذاشته بودند! پرسپولیس حالا کت بسته در اختیار این بحران است و امید عالیشاه واژه‌ها را از این سو و آن سو وام می‌گیرد تا به ما بقبولاند که او و هم‌تیمی‌هایش در افول پرسپولیس نقشی نداشته‌اند. از نگاه او، همه ناکامی‌های ‌امروز امید عالیشاه و پرسپولیس حاصل یک چیز است؛ بدشانسی!

   
تا الان دیگر باید به این مصدومیت‌ها عادت کرده باشی!
 دیگر اعصابم به هم ریخته! این مصدومیت به روح و روانم هم آسیب زده و واقعا نمی‌دانم چرا بدشانسی دست از سرم برنمی‌دارد!
شاید دلیلش پزشکی باشد.
 منظورتان را نمی‌فهمم.
شاید درمانی که انجام می‌دهی خیلی مناسب مصدومیتت نیست؛ مثل پولادی که خودش می‌گفت طولانی شدن مصدومیتش به خاطر تشخیص و درمان اشتباه بوده!
 این حرف‌ها کدام است؟ همه دیدند من در زمین بازی مصدوم شدم که این هم از بدشانسی‌ام بود. الان بیشتر از این ناراحتم که استراحت و تمرینم هم بسیار به جا و حرفه‌ای است اما نمی‌دانم چرا باز مصدوم می‌شوم.
از اول فصل تا حالا سومین بار است که همسترینگت آسیب می‌بیند؛ به نظر خودت عجیب نیست؟
 چرا باید باشد؟ طوری حرف می‌زنید که انگار اتفاق غیر قابل جبرانی افتاده! مصدومیت هم جزیی از فوتبال است و برای هر بازیکنی پیش می‌آید. یک مصدومیت دیگر این حرف‌ها را ندارد که این‌قدر شلوغش کرده‌اند.
حتما این را هم شنیده‌ای که می‌گویند عالیشاه دیگر برای پرسپولیس بازیکن نمی‌شود؟
 واقعا از شنیدن این حرف‌ها متاسفم. من قبل از اینکه مصدوم شوم در 3، 4 بازی سخت و سنگین برای پرسپولیس به میدان رفتم و عملکرد قابل قبولی هم داشتم اما از بس بدشانسم دوباره آسیب دیدم.

حالا با این وضعیت کِی برمی‌گردی؟
 فعلا که دارم فیزیوتراپی می‌کنم و معلوم نیست کِی به تمرین‌ها برگردم اما فکر می‌کنم از 3 هفته دیگر بتوانم بازی کنم. امسال خیلی بدشانسی آوردم اما امیدوارم در چند بازی آخر بتوانم بازی کنم.
برویم سراغ پرسپولیس؛ چه شد که جام حذفی را این‌قدر راحت از دست دادید؟
 به نظر من دو تعویض اجباری در بازی با فولاد ما را شوکه کرد و به تیم ضربه زد. در بازی با فولاد در مجموع ما خیلی بهتر از تیم میزبان بودیم و اگر کمی شانس می‌آوردیم، می‌توانستیم در وقت‌های قانونی کار را یکسره کنیم.
البته شاید درستش این باشد که بگوییم پرسپولیس دچار بحران شده!
 من که اسم آن را گذاشته‌ام بدشانسی چون اعتقاد دارم مشکلات اخیر را بازیکنان و مربیان به وجود نیاورده‌اند و مسائل دیگری به تیم ضربه زده.
منظورت مشکلات مدیریتی است یا بی‌پولی؟
 من نمی‌گویم مشکلاتمان کاملاً به مدیریت ارتباط داشته اما معتقدم پرسپولیس قبل از دربی به خاطر مشکلات مالی و بعضی مشکلات دیگر وارد حاشیه شد.
با این وضعیت به گرفتن سهمیه هم نمی‌شود امیدوار بود؛ نه؟
 دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد. با وجود ناکامی‌هایی که در هفته‌های گذشته داشتیم، جبران این نتایج دور از دسترس نیست چون کادر فنی خوب و بازیکنان شایسته‌ای داریم. به نظر من می‌توانیم در بازی‌های باقی‌‌مانده جبران مافات کنیم و سهمیه آسیا را بگیریم.



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امید عالیشاه : برای جبران هنوز فرصت داریم. 1

 
صدر جدول کیه؟
اس اس آث آبیه!
فقط 3 امتیاز
فاصله است
میبینیم کی اخر قهرمان میشه