انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: صادقیان: آقای پروین! همه چیز را دور انداختم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پیام صادقیان ابتدا در خصوص خبرهای مبنی بر پیوستنش به استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من چنین خبری را نه دیده‌ام و نه شنیده‌ام فقط مثل شما به من گفتند که مسائلی در خصوص من و استقلال مطرح شده است.

وی افزود: در این باره هیچ کس با من تماسی نگرفته و باور کنید اصلا نمی‌دانم ماجرا چیست. من به استقلال بروم؟ دلم گیر پرسپولیس است. من پرسپولیسی‌ام و این مطالب را شنیده‌ام اما در جریان هیچ چیزی نیستم.

صادقیان ادامه داد: من با باشگاه قرارداد دارم و نمی‌توانم به خاطر کری همیشگی سرخابی‌ها به یکباره به پرسپولیس پشت پا بزنم. باشگاه هم صددرصد با این موضوع مخالف است چون من هوادارانی در پرسپولیس دارم که دست کشیدن از آنها از هر چیزی سخت‌تر است. ان‌شاء‌الله می‌خواهم آنقدر در پرسپولیس باشم تا بتوانم یک جام کسب کنم و اگر خدا خواست راهی اروپا شوم. هواداران مطمئن باشند صادقیان پسر پرسپولیس است و در این تیم می‌خواهد به هدفش برسد.

وی درباره مشکلات مالی بازیکنان نیز گفت: مسلما ما در خصوص مشکلات مالی خیلی اذیت شدیم. امیدوارم هر چه سریعتر این مسائل حل شود، چون الان ما دوباره متولد شده‌ایم تا بتوانیم در لیگ برتر به خواسته خود برسیم. من هنوز هم معتقدم اگر کمی می‌جنبیدیم هرگز مقابل فولاد شکست نمی‌خوردیم و الان باید از این جایگاهمان به خوبی استفاده کنیم.

مهاجم قرمزپوشان درباره حمایت‌های علی پروین از خودش نیز گفت: پروین به من لطف دارد. متأسفانه شرایطی برایم ایجاد شد که کمی مغزم را درگیر خودش کرد و شاید کمی به فوتبالم آسیب رساند اما تمام تلاشم را می‌کنم دیگر محروم نشوم.

وی افزود: آقای پروین! همه چیز را دور ریختم و ان‌شاء‌الله از این بازی به بعد به کوچک‌ترین مسئله‌ای که برایم حادثه‌ساز شود فکر نخواهم کرد. با تمام وجودم برای پرسپولیس در این 5 بازی به میدان می‌روم. الان می‌دانم که پرسپولیس چه جایگاه حساسی دارد و اصلا به دنبال این نیستم که خدایی ناکرده حتی یک دقیقه از بازی‌ها را از دست بدهم.

وی در مورد بازی با سپاهان نیز اظهار داشت: به نظرم باید سپاهان را 6 تایی می‌کردیم ولی بچه‌ها تلاش کردند اما نشد. همین که 3 امتیاز را گرفتیم و فکر کنم انتقام آن بازی تلخ که سرمان را بریدند را گرفتیم. حالا با خیال راحت‌تر در جدول حضور داریم و خط و نشان جدی برای قهرمانی کشیده‌ایم و با هیچ تیمی کاری نداریم و فقط کار خود را دنبال می‌کنیم.

صادقیان در پایان در مورد غیبتش در دیدار مقابل سپاهان نیز گفت: باور کنید وقتی محروم می‌شوم از تلویزیون که بازی را می‌بینم خودم را می‌خورم. امیدوارم که دیگر این اتفاقات نیفتاد. تلاش می‌کنم به جای محرومیت همیشه به پرسپولیس کمک کنم.