انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رضا محمدی : پولکی نیستیم ، حقمان را بدهند.
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تصویری :
رضا محمدی : پولکی نیستیم ، حقمان را بدهند. 1
متن کامل :

برای رضا محمدی، بازی با سپاهان هم همچون دیگر بازی‌های پرسپولیس تنها تکراری از نیمکت‌نشینی‌های پیشین بود و شادی‌ این دروازه‌بان بعد از گل‌های پرسپولیس، به همان اندازه عجیب. او دراین‌باره می‌گوید: «اولا 3 امتیاز این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را داشت. ضمن اینکه من روزهای خوبی را در سپاهان پشت سر گذاشتم و انتظار داشتم هواداران این تیم حداقل یک بار تشویقم کنند اما این اتفاق نیفتاد و به همین خاطر دوست داشتم سپاهان با یک نتیجه پرگل به پرسپولیس ببازد!»
بخش جالب حرف‌های دروازه‌بان نیمکت‌نشین پرسپولیس جایی است که مقابل منتقدان نیلسون که معتقدند او مرد بازی‌های بزرگ نیست، ایستاده و می‌گوید: «بعضی‌ها با غرض‌ورزی صحبت می‌کنند. آنها فقط دنبال حاشیه‌سازی هستند و چشم ندارند که ببینند یک دروازه‌بان خارجی به محبوبیت رسیده. هدفشان این است که با خراب کردن نیلسون به پرسپولیس ضربه بزنند اما برایشان متاسفم که نمی‌توانند.»
در آخر، رضا محمدی می‌رود سراغ بی‌پولی و بدحسابی‌های باشگاه و می‌گوید: «من که از پارسال تا حالا فقط 50 میلیون تومان پول گرفته‌ام و اگر آن را به حساب پارسال بگذاریم برای این فصل هیچ پولی نگرفتم. قرار بود پیش از دربی 60 درصد از قراردادهایمان را بگیریم که نگرفتیم. وضع ما این بود، آنوقت آقایان مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند بازیکنان بی‌غیرت و پولکی شده‌اند. انگار می‌خواستند ما را مقابل هواداران قرار بدهند اما ما پولکی نیستیم و فقط حقمان را می‌خواهیم. در حالی که آقایان به جای پول دادن فقط قسم می‌خوردند و برای‌شان مهم نبود که ما هم زندگی داریم و پول می‌خواهیم. آقایان دایم می‌گفتند خانه‌مان را به خاطر بازیکنان فروخته‌ایم و در تلویزیون فرافکنی کردند اما ما با بردن سپاهان ثابت کردیم که بر خلاف آقایان، مرد روز‌های سخت هستیم. تا امروز هم اگر حرفی نمی‌زدیم فقط به خاطر علی دایی بود و بچه‌ها به خاطر او مصاحبه نمی‌کردند.»



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رضا محمدی : پولکی نیستیم ، حقمان را بدهند. 1