انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: چند خط خبر از پرسپولیس ( مخصوص پرسپولیسی های اصیل )
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پاداش برد سپاهان؛ نفری 10 میلیون !

قبل از بازی با سپاهان و به خاطر حساسیت‌های زیاد این بازی اعلام شد علی پروین قصد دارد در صورت برد مقابل سپاهان پاداش ویژه‌ای به بازیکنان بدهد که البته مشخص نشد منبع این پاداش کجاست و چگونه به دست خواهد آمد. حالا که پرسپولیس برده بازیکنان دنبال این پاداشند اما فعلا خبری نیست.گفته می‌شود دایی در تمرین قبل از بازی با سپاهان گفته بوده برد در این بازی نفری 10 میلیون تومان برای بازیکنان پاداش در بر خواهد داشت و ظاهرا همین مساله باعث شده که پرسپولیسی‌ها بهترین بازی فصل شان را مقابل رقیب چند سال اخیرشان ارائه دهند و اینچنین بدرخشند. گفته می‌شود پروین قصد دارد تا امروز این پاداش‌ها را از منبعی فراهم کرده و به بازیکنان بدهد که شاید این پاداش قابل توجه باز هم برای چند روز حواس بازیکنان را از دیر شدن دریافتی هایشان پرت کند.


نوری از باشگاه دست خالی برگشت.


محمد نوری کاپیتان اول پرسپولیس دیروز برای پیگیری دریافت بخشی از مطالباتش به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد اما دست خالی برگشت. نکته جالب و عجیبی که بعد از ملاقات نوری و پروین مشخص شده این است که بر خلاف حرف‌های محمد رویانیان در برنامه نود هفته گذشته دریافتی این بازیکن بسیار کمتر از آن 870 میلیونی بوده است که وی به آن اشاره کرده بود و این می‌تواند در روزهای آینده حرف و حدیث‌های تازه‌ای به وجود بیاورد.


گزارش بدهی 8 میلیاردی رویانیان روی میز پروین

در حالی که محمد رویانیان اعلام کرده بود بدهی زمان او در پرسپولیس 5 میلیارد است اما شواهد نشان می‌دهد که این باشگاه 8 میلیارد دیگر هم بدهکار است. بعد از فسخ قرارداد با شهرداری تهران آن هم توسط محمد رویانیان، باشگاه پرسپولیس حدود دو میلیارد تومان بابت فسخ یکطرفه قرارداد باید به شهرداری پرداخت کند. همچنین باشگاه بعد از فسخ قرارداد با مانوئل ژوزه باید چیزی حدود 6 میلیارد تومان به این مربی پرتغالی پرداخت کند. در ضمن باشگاه پرسپولیس تا امروز تقریباً 40 میلیون تومان به هتل محل اقامت مارکو اسکپانوویچ بدهکار است، حال آنکه اسکپانوویچ این فصل فقط 45 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده و ماه‌هاست که در تمرین به صورت اختصاصی دور زمین می‌دود. رویانیان گزارش این بدهی‌ها را دیروز به پروین ارائه کرد.



اعلام لیست پرداختی به بازیکنان ...

همین که بازی سرنوشت‌ ساز برابر سپاهان با پیروزی و به سلامت از سر گذشت، همه مقابل مدیرعامل مستعفی موضع گرفتند. بعد از این بازی و بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی، دایی و بازیکنانش در اقدامی هماهنگ علیه محمد رویانیان مصاحبه‌ و حتی او را به دروغگویی متهم کردند. از همین رو مسوولان سابق باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند جدول و لیست کاملی از دریافتی‌های امسال بازیکنان و کادر فنی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده و اینگونه از مدیریت رویانیان دفاع کنند.

رفع توقیف ماشین‌های اهدایی باشگاه

یکی از دردسرهای بزرگ بازیکنان پرسپولیس در این مدت، ماشین‌های اهدایی باشگاه بود که به خاطر نداشتن سند توقیف شده بودند.
این ماشین‌ها را رویانیان به جای بخشی از پول قرارداد به بازیکنان داده بود و بعد از تغییر مدیریت، پرسپولیسی‌ها تهدید کردند که اگر ظرف 72 ساعت مشکل ماشین‌هایشان حل نشود، اعتصاب خواهند کرد. دراین‌باره گفته می‌شود که 6 خودرو رفع توقیف شده و با تأکیدهای فراوان علی پروین و پیگیری‌های انجام شده توسط مسوولان سابق باشگاه پرسپولیس، 10 اتومبیل دیگر هم ظرف 24 ساعت آینده رفع توقیف خواهند شد و اسناد آنها به بازیکنان تحویل داده می‌شود.



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چند خط خبر از پرسپولیس ( مخصوص پرسپولیسی های اصیل ) 1
به امید خدا این مشکلات هم حل میشه و انشاالله قهرمانیم !
به خاطر برد یه تیم 10 نفره 10 میلیون! Dodgy
پ ن پ باید 30 نفر باشن تا 10 ملیون بده Dodgy
بسوز ما پول داریم میدیم شما ندارید Tongue