انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیو گرافی adam lambert
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

بیوگرافی کامل ستاره راک Adam Lambert در ادامه مطلب :


————————————————————————————————

اطلاعات اصلی :

نام کامل: Adam Mitchel Lambert
تولد: 29 ژانویه 1982 (27 ساله)
ایالات متحده آمریکا Indianapolis, Indiana
محل زندگی : San Diego , California , United States
سبک های موزیک : پاپ ، راک
شغل ها: خواننده، ترانه نویس، بازیگر

زمان تولد تا جوانی :

آدام در ایندیانا پولیس ایالت ایندیانا در ایالت متحده آمریکا بدنیا آمد.پسر لیلا که یک طراح داخلی بود و ابر لامبرت که بعنوان مدیر برنامه ها در شرکت نواتل وایرلس کار می کرد.او کمی پس از تولدش از ایندیانا پولیس به سان دیگو نقل مکان کرد و در آنجا بزرگ شد.او به مدرسه ابتدایی دیر کاربون رفت و در MCHS رفت در همان جا بود که در تئاتر , دسته خوانندگان و اغلب در گروه جاز مدرسشون می خواند.او یهودی است.او به معبد هنر ساندیگو می رفت و و اغلب در مراسم مذهبی شرکت داشت.آدام از وقتی تقریبا 10 ساله بود یک بازیگر صحنه بود.حدودا 12سالگی در چند فیلم بازی کرد از بهترین هاشون میشه به کاپیتان هوک و پیتر پن اشاره کرد.در 19 سالگی آدام آمریکا را ترک کرد برای چند ماه یک دوره ی بازیگری دید در چند فیلم بازی کرد و دوباره به آمریکا برگشت.در هنگام بازی مسمم و حرفه ای بود.

اوایل زندگی‌ :

آدام میشل لامبرت یک خواننده , ترانه نویس , و یک بازیگر آمریکایی از شهر سان دیگو کالیفرنیائه .در ماه می ۲۰۰۹ آدام برای فصل هشتم شوی تلویزیونی آمریکن آیدل ثبت نام کرد و در نهایت به مقام دوم رسید.

اولین البوم او :

آدام اولین آلبوم خود با نام “برای سر گرمی تو” (For Your Entertainment) را منتشر کرد. این آلبوم از نظر فروش به سومین آلبوم ماه در دسامبر 2009 رسید. این آهنگ در هفته اول 198000 نسخه فروش کرد.

داستان همجنس گرایی ادام :



شایعاتی در مورد همجنس گرا بودن آدام هست که خودش در بعضی صحبت هاش اون رو تایید و تکذیب کرده در رولینگ استون مگزین او هنگام خواندن آهنگ فور یور انترتینمنت بوسه ای بر لبان یک گیتاریست زد که جنجالی به پا کرد.آدام در پی این اجرا گفت (سال هاست که زنا از هم لب می گیرن ولی کسی بهشون کاری نداره ولی وقتی 2 تا مرد این کارو میکنن همه قاط میزنن.

فصل هشتم شوی تلویزیونی آمریکن آیدل :

او برای فصل هشتم شوی آمریکن آیدل شرکت کرد.او در مرحله اول با رای مثبت هر چهار داور(PAULA ABDUL , Cara Garigardi ,randi Jackson, simon cowel)به مرحله هالیوود راه یافت.او طی مراحل مختلف از مدونا, مایکل جکسون,کویین,ارو اسمیت و یکی دو نفر دیگه آهنگ خوند و نهایتا به مرحله فینال رسید که اونجا به کریس آلن (kris allen)شکست خورد هر چند همه رای رو به آدام دادن
مرسی Heartولی خودم میدونستمBig Grin