انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مس کرمان نیوز! ( MES NEWS ) تمامی اخبار مس کرمان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تصویری :
مس کرمان نیوز! ( MES NEWS ) تمامی اخبار مس کرمان 1
متن کامل :

حرف و حدیث‌هایی که در کرمان می‌چرخد
ارتباط مصدومیت شیث و بندی از قراردادش


شیث رضایی مدتی است که مصدوم است. این را همه می‌دانند و البته شکی هم در مصدومیت اولیه این بازیکن نیست اما طولانی شدن مدت مصدومیت او کم‌کم حرف و حدیث‌هایی را درباره شیث و مصدومیت عجیبش بر سر زبان‌ها انداخته است.

خبرهای رسیده از کرمان حاکی از آن است که مسی‌ها کم‌کم مشکوک شده‌اند که بندی از قرارداد شیث است که باعث طولانی شدن مصدومیتش شده. باشگاه مس وقتی تصمیم گرفت با شیث رضایی قرارداد ببندد، برای دور ماندن از هر حاشیه یا مشکل احتمالی، بندی به قرارداد او اضافه کرد که براساس این بند از قرارداد، شیث در ازای هر اشتباه فنی یا غیرفنی در طول بازی‌های تیم، 5 میلیون تومان جریمه می‌شود.
به همین خاطر هم هست که این بازیکن که در بازی مس مقابل پرسپولیس به اشتباهات زیادی متهم شده و احتمالا جریمه سنگینی هم بابت آن اشتباهات پرداخته، حالا تصمیم گرفته، حداقل مصدوم بماند و مبلغ قراردادش را بدون کم و کاستی دریافت کند تا اینکه بازی کند و بعد از هر بازی جریمه 10، 20 میلیونی بپردازد!




اتفاقی پیش از بازی مس - استقلال
موضع‌گیری مسی‌ها علیه آرش برهانی


بعد از عملکرد قابل قبولی که مس کرمان مقابل استقلال انجام داد و توانست تیم قلعه‌نویی را در کرمان متوقف کند، شاگردان لوکا امید زیادی داشتند که در جام حذفی بتوانند استقلال را در نیمه نهایی رقابت‌ها شکست دهند و فینالیست شوند.
 در آستانه این بازی حساس اما موضع‌گیری عجیبی از سوی مسی‌ها علیه آرش برهانی به وجود آمده بود. کرمانی‌ها معتقدند در بازی قبلی مس مقابل استقلال که در کرمان برگزار شد، در شرایطی که بازیکنان مس نمایش قابل قبول‌تری نسبت به بازیکنان استقلال از خود نشان داده بودند، انتخاب آرش برهانی به‌عنوان بازیکن برتر فنی، انتخاب عجیبی بوده!
این ناراحتی بازیکنان و مسوولان باشگاه مس در آستانه بازی این تیم در جام حذفی بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده و احتمالا این بازی را تا حدودی تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.
(05-02-2014، 16:03)Black Board نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
ممنون.
بهتر نبود از سپاس استفاده میکردی؟
(05-02-2014، 16:03)Black Board نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
ممنون.

اسپم ندهید! ): Undecided

گزارش شد ... |: Confused