انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گروه خوني AB
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گروه خوني AB

تجزیه و تحلیل شخصیت و روحیات کسانی که در این گروه قرار دارند ، کار بسیار سختی است. زیرا آ نها معمولا موجوداتی حساس ، زود رنج و اسیر احساسات ، عواطف ، رویا و غرایز خویش هستند.

به همین جهت غالبا نا متعادل و بی ثبات به نظر میرسند ، حال آن که واقعا این طور نیستند. این عده معمولا آرامش درونی ندارند و اغلب اوقات ، واکنش هایی متضاد و دور از انتظار از خود بروز میدهند و در میان آ نها افراد خود دار و دارای اراده قاطع ، خیلی کم یافت می‌شود. بعضی هایشا ن به طور واقعی به خود اطمینا ن ندارند و دائم دنبال کسی می گردند تا به وی تکیه کنند. پیوسته از قابلیت ها و استعدادهای خود تردید دارند و از نوعی نگرانی یا کشمکش روحی رنج می‌برند و گاهی هم بر اثر همین بحرانهای روحی ، دچار خسارتهایی می‌شوند و حاصل سال ها رنج و زحمت خود را از دست می‌دهند.

به طور کلی ، در وجود این گروه از افراد ، دو شخصیت متفاوت نهفته است. گاهی بسیار پرشور و حرارت هستند و زمانی به محض برخورد با مانع یا مشکلی کوچکی برخودشا ن را کاملا می بازند و به دنیای تنهایی و انزوا پناه می‌برند. این افرا د ، روحی انعطاف پذیر ، هوشی سرشار و ذوقی قابل ملاحظه دارند. لیکن به زحمت می‌توانند خود را با محیط تطبیق دهند و به اصطلاح همرنگ جماعت شوند.

با این اوصاف در میدان دوستی آدم های بسیار موفقی هستند و خوب میدانند دوستانشان را چگونه تحت تاثیر کمالات ظاهری و باطنی خویش قرار دهند.

گشاده دستی و علو همت این گروه حد و حصری ندارد. معمولا از بذل و بخشش لذت می برند و هیچگاه هم پشیمان نمی شوند. به طور ذاتی آدمهایی مهربان و انسان دوست هستند.