انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دعوای جنیفر لوپز
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دعوای جنیفر لوپز 1
جنیفر لوپز که داور امریکن آیدل بود و حال از این برنامه جدا شده است بخاطر کمک کردن مخفیانه به نیکی میناژ با ماریا کری دعوایش شد….



بنا به گفته منابع خبری ، جنیفر لوپز بطور مخفیانه به نیکی میناژ کمک می کند تا بتواند از محبوبیت ماریا در هیئت داوران برنامه « امریکن آیدل » کم کند و محبوبیت خودش را بیشتر کند.
یک منبع خبری گفت:«ازنظر ماریا ، نیکی یک احمق بی اهمیت و ناچیز است که مثل یک پشه فقط وز وز می کند و خطری ندارد.اما درواقع این جنیفر است که او را تحریک می کند . ماریا و نیکی قبلا” هم همیشه با هم بدرفتاری می کردند اما وقتی که ماریا شنید جنیفر، نیکی را به خانه خود دعوت کرده و به او پیشنهاد کمک کرده است تا بتواند محبوبترین داور امریکن آیدل باشد ، خیلی خیلی عصبانی شد. جنیفر به نیکی یاد می دهد که چگونه لباس بپوشد و چگونه با شرکت کنندگان رفتار کند و ماریا آنقدر از این موضوع ناراحت و عصبانی شده است که به جنیفر زنگ زده و به او گفته که خودش را کنار بکشد.»
« ماریا همیشه به دید یک خواننده سطح پائین و غیر حرفه ای به جنیفر نگاه می کند و از نظر جی لو ، ماریا یک خواننده مغرور است که با کارهای مسخره اش برای کاهش وزن، خودش را مضحکه کرده است اما این موضوع باعث شده روابط نه چندان خوب این دو ستاره مشهور تیره تر از قبل شود و آنها به دو دشمن بزرگ برای یکدیگر تبدیل شوند و از هر فرصتی برای تلافی کارهای هم استفاده می کنند حال باید دید نیکی میناژ با استفاده از کمک های جنیفر محبوب می شود یا خیر؟؟؟؟
دعوای جنیفر لوپز 1