انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
در این پست تعدادی از گوشی های پر فروش را برای شما به نمایش گذاشته ایم تا مورد بررسی قرار دهیم تا افرادی که به گوشی موبایل علاقه ی زیادی دارند بهره ببرند و همچنین رواج و گسترش استفاده از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای کاربردی موبایل، حضور گوشی های هوشمند در بازار تلفن همراه روز به روز افزایش می یابد و خریداران گوشی نیز به سمت استفاده از این گوشی ها با وجود قیمت بالای آن روی آورده اند؛ به نحوی که شواهد نشان می دهد ایرانی ها دیگر تمایلی به خرید گوشی های معمولی ندارند. بازار گوشی موبایل در هفته ای که گذشت از لحاظ قیمت روند کاهشی تا 10 درصد را تجربه کرد اما با این حال این بازار رونق چشمگیری را شاهد نبود. اما با این وجود خریدارانی که به بازار مراجعه می کردند اغلب به خرید گوشی های هوشمند که قیمتی بیش از یک میلیون تومان دارند تمایل داشته و از این رو اسمارت فونهای میلیونی در صدر پرفروش های بازار موبایل در یک هفته اخیر جای گرفتند.

اپل طلایی در صدر پرفروش ترین گوشی های بازار

بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1

آخرین مدل گوشی کمپانی اپل با نام 5S طلایی که حدود 2 میلیون و و 150 هزار تومان قیمت داده می شود فروش خوبی را در بازار موبایل ایران به خود اختصاص داده است. این گوشی یک سیم کارته 112 گرم وزن دارد و دارای پردازنده Apple A7 & M7 Motion Chipset 64bit Architecture CPU است. اپل فایو اس گلد از صفحه نمایش رنگی لمسی LED-backlit IPS LCD با دقت رتینا و لمسی خازنی (Capacitive Touchscreen) بهره می برد و سایز صفحه نمایش آن 4 اینچ و دارای رزولوشن 1136 × 640 و تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است.

این گوشی دارای حافظه داخلی 16384 مگابایت و قابلیت پشتیبانی از شبکه های ارتباطی 3G - 4G - GPRS و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث است. دوربین این مدل گوشی اپل 8 مگاپیکسل با دوربین مکالمه ویدئویی، فوکوس اتوماتیک و فلاش است و دارای فیش 3.5 میلیمتری هدفون صدا است. این گوشی از امکانات نرم افزاری سیستم عامل Apple iOS 7 و نمایش فایلهای PDF و قطب نما بهره می برد.

اکسپریا Z1، گوشی ضد ضربه و ضد آب سونی در جمع پرفروش ها

بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1

مدل اکسپریا Z1 کمپانی سونی که یک میلیون و 750 هزار تومان قیمت داده می شود در جمع پرفروش ترین گوشی های بازار جای دارد. این گوشی یک سیم کارته با وزن 170 گرم و مقاوم در برابر آب، مقاوم در برابر ضربه و مناسب برای عکاسی است. پردازنده آن Qualcomm Snapdragon 800 Chipset Quad-Core Krait 400 CPU است و دارای صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع Triluminos و سایز صفحه نمایش آن 5 اینچ با رزولوشن 1080 × 1920 و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است.

مدل Z1 سونی از حافظه داخلی 16384 مگابایت و حافظه رم 2048 مگابایت با قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD بهره می برد و از شبکه های ارتباطی نسل سوم و چهارم و GPRS پشتیبانی می کند و امکان اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC - بلوتوث را دارد. دوربین این گوشی 20.7 مگاپیکسل با دوربین مکالمه ویدئویی و فوکوس اتوماتیک و فلاش است و فیش 3.5 میلیمتری هدفون صدا دارد. سیستم عامل Android 4.3 Jelly Bean - پشتیبانی از جاوا - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای PDF از امکانات نرم افزاری این گوشی است که ادیو - قطب نما و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دارد.

گوشی چینی و تمایل خانم ها به خرید

بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1

برند چینی هوواوی در بازار موبایل ایران متقاضی بسیاری پیدا کرده و در یک هفته اخیر تقاضا برای مدل اسند P6 این برند به ویژه از سوی خانم ها چشمگیر بوده چرا که طراحی این گوشی به دلیل رنگ بندی آن مناسب برای خانم ها عنوان شده است. این مدل که 950 هزار تومان قیمت داده می شود یک سیم کارته و دارای 120 گرم وزن است و از پردازنده Huawei K3V2 Chipset Quad-Core CPU بهره می برد. این گوشی دارای صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع IPS Plus LCD و سایز صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 720 × 1280 و تراکم پیکسلی 312 پیکسل بر اینچ و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است.

هوواوی P6 از حافظه داخلی 8192 مگابایت با حافظه رم 2048 مگابایت و قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD بهره می برد و از شبکه های ارتباطی 3G - GPRS و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث پشتیبانی می کند. دوربین این گوشی 8 مگاپیکسل با دوربین مکالمه ویدئویی و فوکوس اتوماتیک و فلاش است و دارای فیش 3.5 میلیمتری هدفون صدا است. از جمله امکانات نرم افزاری آن نیز می توان به سیستم عامل Android 4.2 Jelly Bean ، پشتیبانی از جاوا و نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس و نمایش فایلهای PDF اشاره کرد. این گوشی رادیو، قطب نما و باتری 2000 میلی آمپر ساعتی دارد.

گلکسی S4 سامسونگ همچنان می درخشد

بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1

مدل گلکسی S4 را شاید بتوان یکی از موفق ترین مدلهای کمپانی سامسونگ عنوان کرد چرا که در چند ماه اخیر این گوشی همچنان در جمع پرفروش های بازار قرار دارد و کاربران ایرانی تمایل ویژه ای به این گوشی که هم اکنون یک میلیون و 550 هزار تومان قیمت دارد نشان می دهند. این گوشی یک سیم کارته با وزن 130 گرم است که پردازنده آن Exynos 5 Octa 5410 Chipset Quad-Core Cortex-A15 and Quad-Core Cortex-A7 CPU's بوده و دارای صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع Super AMOLED در سایز 4.99 اینچی با رزولوشن 1920 × 1080 و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ است.

گلکسی خوش اقبال سامسونگ دارای حافظه داخلی 16384 مگابایت و حافظه رم 2048 مگابایت با قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD است و از شبکه های ارتباطی 3G - GPRS با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - NFC - بلوتوث بهره می برد. دوربین این گوشی 13 مگاپیکسل با دوربین مکالمه ویدئویی و فوکوس اتوماتیک و فلاش است و دارای فیش 3.5 میلیمتری هدفون صدا نیز است. از جمله امکانات نرم افزاری این گوشی می توان به سیستم عامل Android 4.2 Jelly Bean و پشتیبانی از جاوا، نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس و نمایش فایلهای PDF اشاره کرد. این گوشی قطب نما و باتری 2600 میلی آمپر ساعتی دارد.

دو سیم کارته گلکسی در جمع پرفروش ها

بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1

گوشی موبایل سامسونگ آی 9082 گلکسی گرند دو سیم کارته که 840 هزار تومان قیمت دارد نیز در بازار موبایل خوب می فروشد. این گوشی با وزن 162 گرم و پردازنده Dual Core CPU دارای صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی 5 اینچی است که از رزولوشن 480 × 800 و تراکم پیکسلی 187 پیکسل بر اینچ با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ بهره می برد. حافظه داخلی 8192 مگابایت، حافظه رم 1024 مگابایت و قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD و پشتیبانی از شبکه های ارتباطی 3G - GPRS با قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث از جمله امکانات این مدل است.

این گوشی از دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین مکالمه ویدئویی، فوکوس اتوماتیک و فلاش و نیز فیش 3.5 میلیمتری هدفون بهره می برد. از جمله امکانات نرم افزاری گلکسی گرند می توان به سیستم عامل Android 4.1 Jelly Bean، پشتیبانی از جاوا و نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس و PDF اشاره کرد. این گلکسی رادیو، قطب نما و باتری 2100 میلی آمپر ساعتی دارد.
پس گوشیه note3 کو؟؟؟؟
از s4بهترهBlush
مال من سونی ایکسپریا زد آر 
بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1

زد ضربه ضد آب دوربین سیزده
فقط ایفون
ایفونو عشق است
(14-02-2014، 10:32)lamya نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
مال من سونی ایکسپریا زد آر 
بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1

زد ضربه ضد آب دوربین سیزده
خوب s4 دوربینش 13 کیفیت تصویرش هم فول اچ دی هستش
قابلیت لمس از راه دور داره
نگاه کردن فیلم با چشم

اگه قابلیت های دیگشو میخای برو دربارش بخون
SleepySleepy
به نظر من s4فوق العادس
(14-02-2014، 10:38)mahdi0191 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
(14-02-2014، 10:32)lamya نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
مال من سونی ایکسپریا زد آر 
بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1

زد ضربه ضد آب دوربین سیزده
خوب s4 دوربینش 13 کیفیت تصویرش هم فول اچ دی هستش
قابلیت لمس از راه دور داره
نگاه کردن فیلم با چشم

اگه قابلیت های دیگشو میخای برو دربارش بخون
SleepySleepy
به نظر من s4فوق العادس

زد ضربه و زد آب هم هستش؟Angel
هفت قابلیت جدید از Galaxy S4 بدانید ( گالگسی اس ۴ )
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1
سفارشی کردن notification
notification صفحات کوچکی هستند که در سیستم عامل اندروید جهت نمایش پیام های مختلف نمایش داده می شوند . این صفحات کوچک بصورت شناور روی بقیه صفحات قرار گرفته و تبادل اطلاعاتی اضطراری با کاربر دارند . notification ها همچنین جهت اعلان های سریع نیز به کار می روند مثل اعلان رسیدن پیامک و یادآوری قرار ملاقات ! گوشی های سامسونگ تاکنون از notification های مختلف با رنگ بندی متفاوت جهت نمایش اطلاعات استفاده می کردند . اما نکته مهم این بود که شما همیشه notification یک شکل را مشاهده می کردید و آن طرحی بود که از ابتدا درون رابط کاربری آندروید طراحی شده بود . در گالکسی اس ۴ سامسونگ ابتکار جدیدی را به کار برده و آن قابلیت سفارشی کردن notification هاست .
لمس بدون تماس
تکنولوژی Air View به حالتی از تعامل با سیستم عامل گفته می شود که کاربر بدون اشاره به صفحه لمسی و فقط با حرکات دستان خود گجت خود را مدیریت کند . در اس ۴ این قابلیت از طریق انفرارد درونی پیاده شده و شما بدون تماس انگشتان دستتان به صفحه نمایش قادر به کنترل گوشی خود خواهید بود .
OCR پیشرفته
ocr به قابلیت تبدیل متن از عکس گفته می شود . مشابه همچین نرم افزاری در ویندوز موجود می باشد که جهت تبدیل متن از عکس های اسکن شده استفاده می شود . در گلکسی اس ۴ این قابلیت اعجاب انگیز بصورت پیشرفته ای پیاده شده . فرض کنید در حال عبور از مغازه ای هستید و برای نگه داشتن شماره عکسی از تابلو آن می گیرید . در گوشی های فعلی برای دریافت شماره تماس اجبارا بایستی عکس را باز کرده و شماره را به خاطر بسپارید و بصورت دستی در گوشی ذخیره کنید . اما فناوری جدید اس ۴ این امکان را به شما می دهد که با لمس شماره تماس روی عکس اعداد را استخراج کرده و دفترچه تلفن خود در گوشی انتقال دهید در این عملیات حتی می توانید حروف مختف همچون نام مغازه هم به راحتی استخراج کرده و ذخیره کنید . اما قابلیت ها تا جایی پیشرفته که اس ۴ می تواند متن استخراج شده بصورت آنلاین به زبان های مختلف ترجمه کرده و در اختیار شما قرار دهد !
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1
مترجم قدرمتند
اس ۴ به همراه خود مترجم قدرمتندی به همراه دارد که قبلیت ترجمه کلمات بصورت نوشتاری و گفتاری را دارد . شما می توانید با تلفظ صحیح کلمات ترجمه شده آن را در صفحه گوشی خود ببینید یا انکه از طریق گوشی خود بشنوید .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1
چند برگه کردن
از طریق رابط کاربری اس ۴ می توانید اپلیکیشن های نصب شده خود را به خوبی مدیریت کنید . برگه های دسترسی سریع ایجاد کنید و یا حتی دسترسی اضطراری به نرم افزارهای خاص ایجاد کنید . البته این سبک دسترسی چیزی منحصر به این گجت نبوده و مشابه آن در گوشی های همرده از شرکت های مختلف به کار برده شده است .
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1
ریموت کنترل پیشرفته
سامسونگ نسل جدیدی از ریموت کنترل را در گوشی جدید خود به کاربران هدیه می دهد . این نرم افزار قابلیت اتصال به بازه وسیعی از وسایل الکترونیکی با قابلیت ریموت بلوتوث و ریموت اینفرارد دارد . تست های انجام شده نشان می دهد که ریموت اینفرارد گلکسی اس ۴ قابلیت تطابق با دستگاه های قدیمی را داشته و بخوبی آن ها را کنترل می کند . همچنین قابلیت جدید Remote Guide این امکان را به شما می دهد که از طریق اینترنت به لیست پخش اکثر شبکه های ویژه دسترسی داشته باشید و با برنامه ریزی ریموت خود در زمان معین دستورات مختلف را به دستگاه پخش خود اعلام کنید . احتمالا این قابلیت باعث خواهد شد که هیچ برنامه ی مورد علاقه ای را از دست ندید !
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1
 
برنامه های ویژه سلامت
به تازگی برنامه های ورزشی سلامت در دنیای اپلیکیشن های آندروید جای خاصی پیدا کرده است . سامسونگ هم برای دور نماندن از این مقوله تعدادی نرم افزارهای جدید سلامت را به همراه گوشی جدید خود عرضه کرده است . این برنامه ها از روش های غذایی آنلاین گرفته تا نرم افزارهای تخمین مقدار کالری سوزانده در روز را شامل می شوند . یکی از گران قیمت ترین این برنامه ها برنامه فوت ترک بوده که وظیفه تعیین برنامه غذایی مناسب در طول روز را بر عهده دارد و حتی می توانید با ورود برنامه غذایی خود به این برنامه از مقدار کالری و ویتامین دریافتی خود اطلاع پیدا کنید و  البته که با جستجوی کوچک در اینترنت می توانید بسیاری از این اپلیکیشن ها را روی هر گوشی اندرویدی نصب کنید.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1
 
قابلیت های ویژه دوربین
دوربین جدید اس ۴ نسبت به برادران بزرگتر خود رشد چشمگیری ( از جهت نرم افزاری ) داشته است . از مهمترین ویژگی های نرم افزار جدید دوربین اضافه شدن حالت Drama Shot جهت ایجاد انیمیشن از عکس های گرفته شده است . بدین ترتیب که دوربین در زمان های معینی که از قبل تایین کرده اید عکس گرفته و سپس با زمان بندی فریم به نمایش در می آورد بدین ترتیب می توانید فیلمی از توالی را بدست آورید . ( تبدیل به گل شدن یک شکوفه را در نظر بگیرید که در مستندها در چند ثانیه نمایش داده می شود ) . قابلیت میکس تصاویر و تغییر شفافیت عناصر هنگام عکس برداری از دیگر قابلیت های جدید این گوشیست .

صفحه نمایش فول اچ دی گالکسی اس 4
گلکسی اس نسل چهارم از یک نمایشگر با تفکیک‌ پذیری فول‌ اچ‌ دی (۱۰۸۰x۱۹۲۰ پیکسل) با تراکم پیکسل ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ که این میزان حتی از تراکم پیکسل ۳۲۶ در آیفون ۵ اپل نیز بالاتر است. صفحه‌نمایش گلکسی اس۴ از نوع سوپر آمولد لمسی خازنی است، این نمایشگر دارای قابلیت‌ های مالتی‌ تاچ، لمس شناور و همچنین محافظ نسل سوم گوریلا گلس است. وب‌سایت دیسپلی‌میت پس از تست نمایشگر گلکسی اس۴ آن را یکی از بهترین نمایشگرهای معرفی‌شده تا تاریخ عرضه‌اش نامید.
ویژگی های اختصاصی
Dual Camera: فعالیت همزمان دوربین اصلی به همراه دوربین جلویی گوشی که باعث می‌شود در هنگام باز پخش عکس یا فیلم، هر دو زاویه فیلم برداری یا عکس برداری (جلو و عقب) به طور همزمان قابل مشاهده باشد.
Story Album: ساخت کتاب دربارهٔ خاطره یا چیز دیگر با استفاده از عکس و توضیحات و غیره.
Smart Pause: یکی از ویژگی‌ های قابل تحسین اس ۴ اسمارت پاوز می‌باشد. وقتی در حال تماشمای ویدئو در این گوشی هستید، وقتی حواس شما به جای دیگر برود یا نگاه شما از صفحهٔ نمایش برداشته شود، این گوشی به صورت خودکار ویدئو متوقف می‌شود و وقتی نگاه شما به گوشی برگردد و حواس شما به صفحه نمایش گوشی باشد ویدئو ادامه می یابد.
Group Play: این ویژگی به شما اجازه می‌دهد حداکثر با ۸ دستگاه با استفاده از NFC آن‌ ها بازی گروهی، اشتراک اسپیکر در یک آهنگ، اشتراک عکس و ویدئو و اشتراک صغحه نمایش انجام دهید.
S Voice Drive: استفادهٔ S Voice به عنوان دستیار صوتی Navigation گوشی در اتوموبیل برای رانندگی و رسیدن راحت تر به مقصد.
Smart Scroll: گلکسی اس ۴ می‌تواند متوجه شود که چه موقع در حال نگاه کردن به آن هستید و سپس با کج کردن آن از حالت افقی به عمودی یا بلعکس، به صورت هوشمند از طریق تشخیص امتداد خط دو چشم شما از طریق دوربین جلویی اسکرول صفحه را به صورت هوشمند انجام می‌دهدد. بنابراین ترکیبی از تشخیص با استفاده از دوربین جلو و حرکت فیزیکی در این زمینه به کار گرفته شده است.
معایب
بهینه نبودن پردازنده: پس از انتشار نسخه اگزینوس ۵ اکتا، گزارش‌ هایی مبنی بر بهینه نبودن چیپ دستگاه توسط کاربران منشتر شده است و حتی از آن با عنوان S-lag یاد شده‌ است.
گرمای بیش از حد: به گفته سایت فون‌ آرنا، برخی از کاربران این گوشی از گرم شدن بیش از حد بدنه گالکسی اس۴ شکایت دارند و این دما حتی از ۵۰ درجه سانتی‌گراد هم فراتر می‌ رود که در این حال نگه‌ داشتن دستگاه در دست و نزدیگ گوش را دشوار و سخت می‌کند.
حافظه داخلی پایین: حافظه داخلی قابل استفاده مدل ۱۶ گیگابایت گالکسی اس۴، تنها ۸ گیگابایت است و بقیه آن توسط سیستم‌ عامل و فضای ۲ گیگابایت مخصوص برنامه های آن اشغال گردیده است. به گفته سامسونگ الکترونیکس، دلیل این موضوع ، ویژگی‌ های نرم‌افزاری و صفحه نمایش با رزولوشن بسیار بالا آن است، سامسونگ وجود درگاه کارت حافظه مایکرو اس‌ دی برای ارتقا و افزایش حافظه را در این مدل را به‌ عنوان راه‌حل همین موضوع عنوان کرده‌ است.
ترک خوردگی در لبه‌ های گالکسی اس ۴: به گزارش سم‌ موبایل، حتی در شرایط عادی و ضربه نخوردن اس ۴، مشکل ترک‌ خورگی در لبه‌ های آن وجود دارد.

مشخصات گوشی گالکسی S4

سازنده
سامسونگ الکترونیکس
تاریخ معرفی
۱۴ مارس ۲۰۱۳
                                                        نمایشگر
 ۵  اینچ لمسی خازنی از نوع HD-Super AMOLED، تفکیک‌پذیری ۱۹۲۰x۱۰۸۰ پیکسل، پوشش ضدخش، لمس با فاصله (لمس شناور)
                                                           دوربین
۱۳ مگاپیکسل، فوکوس خودکار، فلاش LED، تشخصیص چهره و لبخند، لرزشگیر دست، فیلمبرداری اچ‌دی و عکسبرداری همزمان، ژئوتگینگ + فیلمبرداری فول‌اچ‌دی ۱۰۸۰p
دوربین دوم
۲٫۱ مگاپیکسل، تشخیص چشم دارنده دستگاه + فیلمبرداری ۱۰۸۰p
سیستم‌ عامل
اندروید نسخه ۴٫۲٫۲


پردازنده
۱٫۶ گیگاهرتز (چهار+چهار هسته‌ای) آرم کورتکس-ای۱۵ (در چهار هستهٔ اصلی) و آرم کورتکس-ای۷ (در چهار هستهٔ کم‌مصرف)، تراشه سامسونگ اکسینوس ۵۴۱۰ و پردازنده گرافیکی سه‌ هسته‌ای PowerVR SGX544



اصلا xpiriya
قابل مقایسه نیس باs4
من گوشی s 4 رو میخوام. قیمتش چنده الان تو بازار؟
1/400
قیمت علاالدینه!!!!
(14-02-2014، 10:38)mahdi0191 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
(14-02-2014، 10:32)lamya نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
مال من سونی ایکسپریا زد آر 
بهترین و پرفروش ترین گوشی های موبایل (+عکس) 1

زد ضربه ضد آب دوربین سیزده
خوب s4 دوربینش 13 کیفیت تصویرش هم فول اچ دی هستش
قابلیت لمس از راه دور داره
نگاه کردن فیلم با چشم

اگه قابلیت های دیگشو میخای برو دربارش بخون
SleepySleepy
به نظر من s4فوق العادس
داشتم که پسند نمیکنم دیگه
صفحه‌ها: 1 2 3