انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: چگونگي استفاده از رومينگ دائمي ايرانسل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شايد يكي از ملزومات سفر به كشورهاي خارجي آگاهي از چگونگي استفاده از سيم*كارت و خريد كارت*هاي تلفن از خطوط تلفن ثابت و همراه باشد. به گزارش ایسنا چند سالي است با گسترش ارتباطات اپراتورهاي تلفن همراه كشور و ايجاد رومينگ در سيم*كارت*هاي دائمي و اعتباري، اين موضوع به اندازه*ي قابل توجهي كاهش يافته است. به گونه اي كه شايد ديگر در سفرهای خارجی نيازي به تلفن عمومی و یا کارت تلفن نخواهيم داشت. مشتركان ايرانسل می*توانند از تلفن همراه خود در هر کشوری که با اين شركت دارای توافقنامه سرویس رومینگ بین*المللی باشد، استفاده كنند و ديگر نیازی به ثبت نام یا دریافت سیم*کارت جدید برای رومینگ ندارند. جهت استفاده از سرویس رومینگ باید صورتحساب*های قبلی خود را به طور کامل پرداخت کرده باشید. همچنين مشتركان مي*توانند برای استفاده از سرویس رومینگ سیم کارت دائمی، با خدمات مشترکین ایرانسل با شماره ٧٠٠ از خط ایرانسل یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرند و کلیه اطلاعات لازم را دریافت كنند. مشتركان بايد مبلغ ٢ میلیون ريال سپرده رومینگ را پرداخت كنند. این مبلغ قابل بازگشت است و مشترك باید این مبلغ را با درج کد شناسه پرداخت خود به شماره حساب 96.444440 بانک ملت به نام شرکت ایرانسل واریز كند و...


شايد يكي از ملزومات سفر به كشورهاي خارجي آگاهي از چگونگي استفاده از سيم*كارت و خريد كارت*هاي تلفن از خطوط تلفن ثابت و همراه باشد.

به گزارش ایسنا چند سالي است با گسترش ارتباطات اپراتورهاي تلفن همراه كشور و ايجاد رومينگ در سيم*كارت*هاي دائمي و اعتباري، اين موضوع به اندازه*ي قابل توجهي كاهش يافته است. به گونه اي كه شايد ديگر در سفرهای خارجی نيازي به تلفن عمومی و یا کارت تلفن نخواهيم داشت.

مشتركان ايرانسل می*توانند از تلفن همراه خود در هر کشوری که با اين شركت دارای توافقنامه سرویس رومینگ بین*المللی باشد، استفاده كنند و ديگر نیازی به ثبت نام یا دریافت سیم*کارت جدید برای رومینگ ندارند. جهت استفاده از سرویس رومینگ باید صورتحساب*های قبلی خود را به طور کامل پرداخت کرده باشید.

همچنين مشتركان مي*توانند برای استفاده از سرویس رومینگ سیم کارت دائمی، با خدمات مشترکین ایرانسل با شماره ٧٠٠ از خط ایرانسل یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرند و کلیه اطلاعات لازم را دریافت كنند.

مشتركان بايد مبلغ ٢ میلیون ريال سپرده رومینگ را پرداخت كنند. این مبلغ قابل بازگشت است و مشترك باید این مبلغ را با درج کد شناسه پرداخت خود به شماره حساب 96.444440 بانک ملت به نام شرکت ایرانسل واریز كند و جهت دریافت کد شناسه پرداخت #1*1*130* را از خط خود شماره گیری كنند.

مشترك بايد مجدداً با خدمات مشترکین ایرانسل با شماره ٧٠٠ از خط ایرانسل یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگيرد و از فعال شدن نهايي سرويس رومينگ اطمينان بگيرد. *پيش از خروج از ايران دقت كنيد...

برای پیشگیری از ایجاد هرگونه مشکل احتمالی، لطفاً پیش از آغاز سفر مطمئن شوید که ام تی ان ایرانسل با کشور مقصد دارای توافقنامه رومینگ است و با خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید و سرویس رومینگ را برای سیم کارت خود فعال کنید. (برای تماس با خدمات مشترکین، با شماره ٧٠٠ از تلفن همراه ایرانسل و یا ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط تماس بگیرید.) هنگامی*که از ایران خارج شده و به محدوده رومینگ بین*المللی وارد می*شوید سیم*کارت شما باید به طور خودکار به وضعیت رومینگ تبدیل شود. *برقراری تماس به هنگام رومینگ

برای تماس با يك شماره در کشوری که در آن هستید یا تماس با یک شماره در خارج از کشوری که به آن مسافرت كرده*اید، همانند برقراری یک تماس بین*المللی عمل کنید. yes/ok + شماره مورد نظر + کد شهر (بدون صفر) + کد کشور + کد خروجی به طور مثال، هنگامیکه می خواهید از خارج ایران با شماره ١٢٣٤٥٦٧٨ در تهران تماس بگیرید، اینگونه شماره گیری کنید: 982112345678 + و برای تماس با یک شماره تلفن همراه ام تی ان ایرانسل در آن کشور، مانند برقراری تماس بین المللی در ایران (همانطور که در بالا ذکر شده) عمل کنید. اين بدين معني است كه شماره تلفن همراه را به عنوان شماره مورد نظر وارد کنید و فراموش نکنید که "صفر" را از ابتدای شماره تلفن حذف کنید. مثلاً برای تماس با ٠٩٣٥١٥٥٠٤٠٠، شماره ٠٠٩٨٩٣٥١٥٥٠٤٠٠ را وارد کنید.

هنگامیکه خارج از ایران هستید، درصورتیکه تمام تماس*هایتان را به پیام گیر صوتی منتقل نکرده باشید، هر شخصی در ایران می تواند با شماره گیری تلفن همراهتان با شما تماس بگیرد.

هنگامی*که در خارج از کشور هستید و از سرویس رومینگ استفاده می کنید، می توانید از خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه (SMS) نیز استفاده كنيد. در پایان سفرنيز ، هنگامی*که به ایران باز می گردید سیم کارت شما باید بطور خودکار به وضعیت "پایان رومینگ" بازگردد و یا با پیگیری پیغام*های گوشی، سیم کارت شما به حالت عادی بازمی گردد.