انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هزینه مکالمه ایرانسلی ها اعلام شد/ هزینه تماس شما چند تومان است؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مشترکین اعتباری ایرانسل می*توانند با ارسال یک پیام به شماره سیم*کارت مشترک، از هزینه دقیق آخرین تماس خود مطلع شوند.


هزینه مکالمه ایرانسلی ها اعلام شد/ هزینه تماس شما چند تومان است؟ 1


شرکت ایرانسل سرویسی به نام "اطلاع از هزینه تماس" دارد که مشترک را قادر ساخته تا از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه خود مطلع شود و رقم باقیمانده از اعتبار را نیز مشاهده کند.

پیش از این، مشترکین برای اطلاع از میزان اعتبار موجود در سیم کارت خود، از دو روش "ارسال کد دستوری" و یا "تلفن گویا" استفاده می*کردند، اما از این پس ایرانسل، میزان هزینه آخرین تماس و باقیمانده حساب را برای آن*ها ارسال می*کند.

*نحوه فعال*سازی سرویس

برای فعال*سازی این سرویس جدید کافی است تا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره "3940" بفرستید تا تمامی اطلاعات مربوط به هزینه های خود بعد از پایان هر تماس برایتان ارسال شود. همچنین در صورت عدم تمایل به استفاده از این سرویس، با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به "3941" سرویس "اطلاع از هزینه تماس" را غیر فعال کنید.

برای فعال سازی و غیر فعال سازی سرویس اطلاع از هزینه تماس خود، علاوه بر ارسال پیامک می*توانید از طریق کدهای دستوری که شامل دو روش فعال سازی و غیر فعال سازی است، استفاده کنید.

جهت فعال سازی، از کد #1*5*2*3*140* و برای غیرفعال سازی نیز از کد #2*5*2*3*140* استفاده نمایید.
گفتنی است، استفاده از سرویس "اطلاع از هزینه تماس" رایگان است و بابت فعال*سازی و یا غیر فعال*سازی آن نیز هزینه ای از اعتبار مشترک کسر نخواهد شد
خوب نیست اعصاب خرد کنه مخصوصا برا کسایی که زیاد اس ام اس بازی میکنن