انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: یک ویژگی آندروید که می تواند آیفون را مغلوب کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در کنفرانس اپل که امروز دوشنبه برگزار می شود برزورسانی های iOS جدید و تعداد زیادی بروزرسانی را که باعث رشد آیفون می شوند مشاهده خواهیم کرد. در حالی که گزارش شده است iOS6 شامل نقشه های جدید 3 بعدی اپل، فیس بوک یکپارچه شده با سیستم عامل و بروزرسانی سیری و تغییر ظاهری فروشگاه موبایل اپل است این سیستم عامل هنوز یک ضعف بزرگ دارد و آن اخطارها است.

به طور کلی نمیتوان گفت که آندروید از iOS کارآمدتر است،حقیقت این است که iOS محدودیت های بیشتر و تجربه کاری آسان تری دارد و این باعث می شود که بسیاری از کاربران آنرا انتخاب کنند.

به هر حال قسمت اخطارها یکی از مهمترین قسمت هایی است که در آندروید بسیار کارآمدتر از آیفون است به خصوص برای کسانی که کارهای تجاری انجام می دهند و یا برنامه های زیادی در گوشی خود دارند. اخطارها به شما اطلاعات مهمی را یادآوری می کنند که شما باید سریعا به آن ها توجه کنید.



یک ویژگی آندروید که می تواند آیفون را مغلوب کند 1


یک ویژگی آندروید که می تواند آیفون را مغلوب کند 1


اپل در iOS5 گام بزرگی را سیستم اخطارها برداشت اما این سیستم اخطاری هنوز به کارآمدی و قدرت آندروید نیست و گوگل این سیستم را حتی در بستنی حصیری بسیار بیشتر تقویت کرده است. بزرگترین مزیتی که سیستم اخطاری آندروید نسبت به iOS دارد این است که اخطارها یک دید کلی و سریع را در قسمت بالای گوشی دارند که سریعا می توان آن ها را مشاهده کرد. منظور ما وقتی از دید کلی و سریع صحبت می کنیم این است که وقتی شما صفحه گوشی آندرویدی خود را روشن می کنید می توانید نشانه هایی را در گوشه ی بالا سمت چپ مشاهده کنید که شما را آگاه می سازند که یک پیام جدید یا یک وقت ملاقات دارید یا کسی در صفحات اجتماعی در مورد شما صحبت کرده است یا وضعیت آب و هوا خوب نیست. اما در iOS شما مجور هستید تا محدوده اخطارها را با انگشت باز کرده و به سمت پایین بروید تا اخطارها را ببینید.