انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گوتي: به بارسا دزدي ديگرش را تبريک مي‌گويم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گوتي: به بارسا دزدي ديگرش را تبريک مي‌گويم

هافبک پيشين رئال مادريد پيروزي اخير بارسلونا برابر منچسترسيتي را به آبي‌واناري‌پوشان کاتالونيا تبريک گفت هرچند آن را به دزدي تشبيه کرد.
گوتي: به بارسا دزدي ديگرش را تبريک مي‌گويم 1


  به دنبال پيروزي 2 بر صفر بارسلونا در خانه منچسترسيتي در دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، گوتي هرناندس، هافبک پيشين رئال مادريد در صفحه شخصي خود در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي بابت اين پيروزي تبريک کنايه‌آميزي به کاتالان‌ها گفت.

به گزارش تسنيم، گوتي در پيام تبريک خود به کاتالان‌ها گفت: به بارسلونايي‌ها تبريک مي‌گويم... يک دزدي ديگر!

ظاهراً دليل استفاده گوتي از واژه دزدي براي توصيف پيروزي کاتالان‌ها برابر نايب قهرمان فصل گذشته ليگ برتر انگليس، خطاي پنالتي مشکوکي بود که داور بازي به سود بارسلونا گرفت زماني که مارتين دميچليس در مرز محوطه جريمه منچسترسيتي ليونل مسي را در موقعيتي تک به تک سرنگون کرد.

گوتي که اکنون در آکادمي تيم‌هاي پايه رئال مادريد مشغول فعاليت است، دشمني و کينه قديمي با بارسلونا را از دوران بازيگري‌اش حفظ کرده و اين اولين باري نيست که با اظهارات کنايه‌آميز خود اعتبار کاتالان‌ها را زير سوال مي‌برد.

او در ابتداي هفته جاري نيز به دنبال پيروزي 6 بر صفر بارسلونا برابر رايووايکانو در صفحه خود در پاسخ به ادعاهاي مطرح شده در خصوص برتري بارسلونا بر رئال مادريد در فصل جاري نوشته بود: با اتمام احترامي که براي تيم رايووايکانو قائلم اما آيا بارسلونا به خاطر بردن رايووايکانو بهتر (از رئال مادريد) است؟ بگذاريد کمي بخندم!