انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هاينکس:‌ آلمان جدي‌ترين مدعي قهرماني است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هاينکس:‌ آلمان جدي‌ترين مدعي قهرماني است

سرمربي سابق بايرن‌ مونيخ، آلمان را جدي‌ترين مدعي قهرماني جام‌جهاني 2014 توصيف کرد.
هاينکس:‌ آلمان جدي‌ترين مدعي قهرماني است 1


يوپ هاينکس در گفت‌وگو با سايت فيفا درباره مسائل مختلفي به صحبت پرداخت. او درباره شانس قهرماني آلمان در جام‌جهاني 2014 گفت: آلمان شانس زيادي براي قهرماني در جام جهاني دارد؛ هر چند تاريخ نشان داده است تيم‌هاي اروپايي در قاره آمريکا موفق نبودند. مسئله آب‌وهوايي و فاصله زياد شهر‌هاي برزيل با هم کار را براي تيم‌هاي حاضر در اين رقابت سخت مي‌کند اما آلمان تيمي قدرتمند است که در هر پست دو بازيکن آماده دارد و در کنار برزيل، آرژانيتن و اسپانيا از مدعيان اصلي قهرماني در جام جهاني محسوب مي‌شود. آلمان بايد سرش را بالا بگيرد و با اعتماد به نفس بالا به برزيل برود، زيرا شانس زيادي براي قهرماني در جام‌جهاني داشته و جدي‌ترين مدعي قهرماني است.

هاينکس در ادامه گفت: من يک‌ بار در سال 1974 حضور در جام‌جهاني را تجربه کرده و مي‌دانم حضور در اين رقابت چقدر براي يک بازيکن فوتبال مهم است. هر بازيکن که در جام‌جهاني حضور پيدا مي‌کند خيلي سريع در سراسر جهان شناخته مي شود زيرا همه مردم جهان بازي هاي جام‌جهاني را مي‌بينند.

سرمربي سابق بايرن‌مونيخ درباره مقايسه ستاره‌هاي جام‌جهاني 1970 با ستاره‌هاي فعلي جام‌جهاني گفت: فوتبال تغيير کرده است. شما نمي‌توانيد ستاره‌هاي دهه 70 فوتبال را با ستاره‌هاي فعلي فوتبال مثل کريستيانو رونالدو و ليونل مسي مقايسه کنيد. براي مثال معتقدم اگر بازيکناني مثل کارل هاينس رومنيگه، گونتر نتسر، فرانتس بکن‌باوئر و گرد مولر امروز بازي مي‌کردند و امکان استفاده از امکانات پيشرفته تمريني را داشتند باز هم به بازيکنان بزرگ تبديل و ستاره‌هاي بزرگي مي‌شدند. به همين خاطر نمي‌توانيد دو ستاره دهه‌هاي مختلف را با هم مقايسه کنيد.

آلمان در جام‌جهاني 2014 در گروهي نسبتا سخت با تيم‌هاي پرتغال، آمريکا و غنا همگروه است و بايد در اولين ديدار خود در اين رقابت با تيم پرتغال ديدار کند.