انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رضايي: اردوهاي منظم حق طبيعي تيم‌ملي است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رضايي: اردوهاي منظم حق طبيعي تيم‌ملي است

تيم‌ملي فوتبال ما در آستانه جام جهاني آماده برگزاري يک اردو است تا خودش را به مرز آمادگي برساند در همين زمينه با رحمان رضايي مدافع سابق تيم ملي که سابقه حضور در جام جهاني و ليگ سري آ ايتاليا را هم در کارنامه دارد و امروز سالروز تولدش هم هست صحبت کرديم.
رضايي: اردوهاي منظم حق طبيعي تيم‌ملي است 1


مدير تيم‌هاي پايه پيکان در همين زمينه به خبرنگار ورزش سه مي گويد: به نظر من برگزاري اردو هاي منظم مي تواند به موفقيت تيم ملي کمک کند،هم از نظر ارتباط احساسي و هماهنگي بين بازيکنان تيم ملي و هم براي بحث فني و تاکتيکي يک اردو مي تواند نقش بسزايي داشته باشد.بازيکنان تيم ملي بايد از هم اکنون دورخيز تمرکزي خود را براي جام جهاني انجام دهند و اين شامل نگه داشتن شرايط فکري و فيزيکي خود در نهايت آمادگي مي باشد و همچنين بازيکنان بايد بدانند قواي بدني شان بيشتر از بازي هاي مقدماتي جام جهاني باشد چرا که جام جهاني تيم هاي بزرگ با آمادگي بالاي بدني حضور دارمند و اين فرضيه 60 دقيقه بازي موثر و مفيد در مورد تيم ملي را به 95 يا 100 دقيقه ارتقا دهيم.

بازيکن سابق تيم ملي و پرسپوليس در ادامه مي گويد:اين اردوها حتي براي مربي تيم ملي بسيار مفيد است به خاطر بازبيني و مرور شرايط فني و روحي بازيکنان تيم ملي وهمچنين براي بالا بردن انگيزه بازيکنان تيم ملي و کساني که به اين اردوها دعوت مي شوند مناسب است.

بازيکن سابق تيم مسينا و ليورنوي ايتاليا در پايان مي گويد:تيم فوتبال ما در شرايط حساسي است که بايد با همدلي و اتحاد به فوتبال ايران کمک کرد تا تيم ما بتواند در جام جهاني باعث شادي مردم و سربلندي نام ايران شود.

مهم‌ترين بحث در اردوي تيم ملي برمي گردد به سرمربي تيم ملي . چون اين اردوها براي سرمربي تيم ملي به لحاظ همراهي با بازيکنان در محيطي فارق از هرگونه استرس و فشارهاي جانبي مسائل تاکتيکي خود را بتواند به نحو احسنت به تيم ملي ديکته کند و اين حق طبيعي و حداقل يک مربي در سطح ملي است که البته مطمئناً فدراسيون فوتبال ما هم در صدد فراهم کردن بهترين امکانات لازم براي تيم ملي است.