انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عمران‌زاده: هيچ حرفي در رختکن نزدم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عمران‌زاده: هيچ حرفي در رختکن نزدم

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: ديروز در انزلي انواع توهين ها را شنيديم ولي آقاي حسن زاده لطفا در خصوص اين توهين ها اعمال قانون کن.
عمران‌زاده: هيچ حرفي در رختکن نزدم 1


حنيف عمران‌زاده در خصوص شکست سنگين استقلال در انزلي، اظهار داشت: متأسفانه روز خوبي را سپري نکرديم و حريف بهتر از ما بازي کرد در نهايت 3 امتياز بازي را از دست داديم ولي من فکر مي‌کنم هنوز هم مدعي اول قهرماني هستيم و اتفاقي نيفتاده است.

به گزارش فارس، وي افزود: انگيزه بازيکنان ملوان فوق‌العاده زياد بود و آنها با تمام توان بازي کردند اما چيزي که ما را در اين مسابقه اذيت کرد فحاشي‌ها و توهين‌هايي بود که شنيديم.

مدافع تيم استقلال تأکيد کرد: آقاي حسن‌زاده شما که در ورزشگاه بوديد همه فحاشي‌ها را شنيديد حالا هم منتظر واکنشت هستيم. هفته دوم در ورزشگاه آزادي هيچ اتفاقي نيفتاد اما يک امتياز از ما کسر شد و ديديد که در اهواز اين همه عليه پيام صادقيان و محسن مسلمان شعار دادند ولي باز هم آنجا اتفاقي نيفتاد چرا فقط کسر امتياز براي استقلال و پرسپوليس است؟

مدافع استقلال تأکيد کرد: رئيس کميته انضباطي اصالتا گيلاني است ولي تمام صحبت‌ها را شنيد و حتي توهين‌هايي که با زبان گيلکي به ما دادند را متوجه مي‌شد. حالا هم منتظر واکنش او هستيم و خدا کند که ايشان در قبال توهين‌هايي که به رحمتي، من، اکبرپور، نوري و اولادي شده واکنش داشته باشد.

مدافع استقلال در خصوص عملکرد مدافعان اين تيم نيز، گفت: اولا بگويم من در همان زماني که تيم مشغول گرم کردن بود از ناحيه دوقلوي پا دچار گرفتگي شدم که در طول بازي نيز منجر به مصدوميتم شد و شرايط سختي را در زمين تجربه کردم. به همين دليل هم امروز در کلينيک دکتر نوروزي هستم و مشغول فيزيوتراپي. بعيد است با اين درد بتوانم به تمرين هم بروم. اميرحسين صادقي هم از روز قبل مصدوم بود. مهدي رحمتي را هم که فقط بايد مي‌ديديد که با چه دست سياه و کبودي به داخل زمين آمد و بازي کرد البته اينها توجيه نيست و ما باختيم و قبول مي‌‌کنيم.

عمران‌زاده در ادامه گفت‌وگو با فارس، در خصوص اينکه گفته مي‌شود در پايان ديدار با قلعه‌نويي درگيري لفظي داشته و حتي بازيکنان با سرمربي استقلال بگومگو کرده‌اند، گفت: مطمئن باشيد هيچ حرفي در رختکن نزدم . از خود امير قلعه نويي سوال کنيد عمران زاده در رختکن حرف زده يا نه. من بعد از پايان بازي زير دوش بودم و خدا مي داند که يک کلمه با هيچکس صحبت نکردم.