انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پروين: بايد از تيم و دايي حمايت کنيم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پروين: بايد از تيم و دايي حمايت کنيم

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: نتايج اين هفته ليگ، يک نشانه است و از هواداران مي‌خواهيم روز جمعه به ورزشگاه بيايند و براي حمايت از تيم و کادر فني سنگ تمام بگذارند.
پروين: بايد از تيم و دايي حمايت کنيم 1


 علي پروين در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: من فکر مي‌کنم نتايجي که اين هفته رقم خورده است براي ما يک نشانه است. در فوتبال هيچ چيز قابل پيش‌بيني نيست. براي پرسپوليس بهتر از اين نمي‌شد و حالا نوبت خود ماست که با پيروزي در بازي‌ها، شانس خوبي حتي براي قهرماني داشته باشيم.

وي ادامه داد: بايد از تيم و علي دايي حمايت کرد. مي‌دانم بچه‌ها در اين روزهاي اخير زحمت زيادي کشيده‌اند تا براي بازي آماده باشند و به اميد خدا بتوانيم در هر چهار بازي بعدي به پيروزي برسيم. به ويژه که حالا با تساوي نفت و فولاد و باخت استقلال، انگيزه بچه‌ها هم بيشتر شده است.

پروين در پايان خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپوليس هم مي‌خواهم که در بازي‌هاي بعدي به ويژه در بازي با صبا، سنگ ‌تمام بگذارند. الان فکر مي‌کنم همه انگيزه پيدا کرده‌اند و بايد اين انرژي را به بچه‌ها بدهيم. براي اينکه سرمان را بالا بگيريم، هر کس هر کاري که مي‌تواند بايد براي موفقيت تيم انجام دهد. حضور هواداران در ورزشگاه و تشويق تيم هم بسيار مهم است چون پرسپوليس فقط با هوادارانش معني دارد.