انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: قلعه نويي: ملوان شايسته برد بود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قلعه نويي: ملوان شايسته برد بود

سرمربي تيم فوتبال استقلال اذعان کرد که ملوان لياقت پيروزي پرگل مقابل آبي‌پوشان را داشته است.
قلعه نويي: ملوان شايسته برد بود 1


امير قلعه‌نويي در کنفرانس خبري پس از ديدار ملوان و استقلال که به شکست 4 بر 2 تيمش انجاميد، عنوان کرد: بايد به مردم خوب انزلي و جوانان خوب تيم ملوان اين پيروزي را تبريک بگويم و همچنين يک تبريک ويژه بايد به مربي باکلاس آنها بگويم که واقعاً تيمش لياقت پيروزي را داشت.

به نقل از تسنيم، وي با ابراز ناراحتي از شکست تيمش افزود: برابر ملوان بدشناس بوديم و موقعيت‌هاي‌مان تبديل به گل نشد اما در مجموع ملواني‌ها بهتر دويدند و تاکتيکي‌تر از ما بازي کردند که حق‌شان هم برد بود. البته کيفيت زمين هم در بازي تاثير داشت و شرايط زمين چندان مناسب نبود با اين حال بايد به حريف تبريک بگويم.

سرمربي تيم استقلال درباره اينکه تيمش با شکست برابر ملوان از قهرماني در ليگ برتر دور ،شد اظهار داشت: اختلاف امتياز ما با صدر جدول تنها يک امتياز است و 5 امتياز نيست که اين اتفاق بيفتد!

«پيش از بازي گفته بوديد که شرايط زمين خوب است، چرا اکنون از کيفيت زمين انتقاد مي‌کنيد؟»، قلعه‌نويي در پاسخ به اين سوال گفت: من گفته بودم اگر شرايط زمين به همين شکل (پيش از بازي ملوان - استقلال)‌ باشد شرايط خوبي دارد اما امروز باران آمد و زمين حالت باتلاق گرفته بود. شرايط زمين مناسب نبود.

قلعه‌نويي در خصوص اينکه با اين شرايط استقلال در آسيا چگونه عمل خواهد کرد، خاطر نشان کرد: ما در آسيا مشکلي نخواهيم داشت و مطمئناً در ليگ قهرمانان با چنين زمين‌هايي روبه‌رو نخواهيم شد. بايد بگويم استقلال در بازي امروز هم خوب بازي کرد و بعد از گل دوم موقعيت‌هاي خوبي داشتيم اما نتوانستيم از آنها استفاده کنيم. در ضمن ما در ليگ قهرمانان آسيا تيموريان، خسرو حيدري و حتي مبعلي را هم داريم که آنها مي‌توانند خيلي به ما کمک کنند.

سرمربي تيم استقلال در مورد شام خوردنش با اسکوچيچ در هفته گذشته و مسائل پيش آمده بر سر اين موضوع اظهار داشت: آيا اين کار اشکالي دارد؟ ما در هتل بوديم و از يک مربي دعوت کرديم تا کنارمان شام بخورد اگر امروز برنده مي‌شديم حرف و حديث‌ها مطرح مي‌شد. فوتبال همين است اگر ما مي‌برديم چه مي‌گفتند؟

وي افزود: در مورد جمشيديان و نظري هم از اين حرف‌ها مي‌زدند. ما رسم ايراني‌ها را به جا آورديم و سرمربي ملوان را به شام دعوت کرديم. اين جز ميهمان‌نوازي کار ديگري نبوده است اما در اين 10،15 ساله حرف‌هاي کثيف در فوتبال ما زياد زده شده است. اکنون که ملوان برده آيا درست است يا نه؟

قلعه‌نويي تاکيد کرد: متاسفانه افکار کثيف و آدم‌هاي کثيف در فوتبال ايران زياد از اين حرف‌ها مي‌زنند و چنين سوال‌هايي هم از دل همين افراد بيرون مي‌آيد. کريم بوستاني در استقلال اهواز يک قهرماني را از من گرفت اما از او در استقلال و تيم ملي استفاده کردم. اگر آن زمان او در آن بازي مقابل تيم ما شکست خورده بود همين حرف‌هاي کثيف را در مورد او مي‌زدند.

سرمربي استقلال در پايان گفت: همين آدم‌ها و افکار کثيف هستند که فوتبال ما را به روزي انداخته‌اند که 10 هزار يا 2 هزار تماشاگر به ورزشگاه مي‌آيد. امروز ملوان ما را شکست داد مبارکش باشد و 4 گل هم به ما زدند.