انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فرکي: الجيش يکي از تيم‌هاي خوب قطر است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فرکي: الجيش يکي از تيم‌هاي خوب قطر است

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: اميدواريم که بتوانيم در ليگ قهرمانان آسيا عملکرد قابل قبولي را ارايه دهيم و شرايط هم که فراهم شد خودمان را به عنوان يکي از تيم‌هاي راه‌يافته به مرحله بعد ببينيم.
فرکي: الجيش يکي از تيم‌هاي خوب قطر است 1


حسين فرکي اظهار کرد: بعد از استراحتي که پس از ديدار با نفت تهران به بازيکنان‌مان داديم، از روز گذشته تمرينات‌مان را آغاز کرده‌ايم و خوشحالم که بازيکنانم با انرژي، با انگيزه و شاداب تمرين مي‌کنند. بازيکنانم انگيزه خوبي براي حضور در بازي‌هاي آسيايي دارند. آن‌ها براي به دست آوردن اين سهميه زحمت کشيدند و احساس مي‌کنم در اين رقابت‌ها تجربه خوبي را کسب خواهند کرد.

به نقل از ايسنا، سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به اين سوال که آيا تيم الجيش قطر، اولين حريفتان در ليگ قهرمانان آسيا را آناليز کرده‌ايد، گفت: در حال حاضر در حال آناليز اين تيم هستيم. ما از مدت‌ها پيش اين کار را شروع کرده‌ايم و آن چه اکنون پيش روي ما است، دو بازي مقابل النفاف و القادسيه است که اين ديدارها را به ترتيب 5 بر يک و 3 بر صفر برده است. اين تيم فردا آخرين بازي خود را در ليگ قطر برگزار مي‌کند که اين ديدار را هم آناليز مي‌کنيم.

وي بيان کرد: درمجموع مي‌توانم بگويم هيچ تيمي در هيچ گروهي آسان نيست. به نظر من الجيش تيم بسيار خوبي است و در حال حاضر در ليگ قطر با 36 امتياز در جايگاه دوم قرار دارد که اين نشان مي‌دهد اين تيم مي‌تواند نماينده خوبي براي قطر باشد. به هر حال ما هم تيم خوبي داريم و اميدوار هستيم بازي در خانه حريف همراه با ارايه بازي خوب و نتيجه رقم بخورد و بتوانيم در ادامه هم بيشتر خودمان را آماده کنيم.

فرکي درباره شرايط آمادگي بازيکنانش بيان کرد: پادواني هفته گذشته مصدوم شد که البته در حال حاضر بهتر است. همچنين چاوز ديگر بازيکن برزيلي‌مان از ناحيه آشيل پا مشکل داشت که او هم بهتر است. پريرا هم در بازي با نفت تهران از ناحيه‌اي که قبلا دچار آسيب‌ديدگي شده بود، با درد مواجه شد که مجبور شدم او را تعويض کنم و وضعيت نهايي او در ادامه مشخص مي‌شود. قطعا به اين بازيکنان احتياج داريم، چرا که حريفان از چندين بازيکن خارجي از کشورهايي از جمله کره، فرانسه و برزيل استفاده مي‌کنند. به هر حال بازيکنان خارجي‌مان مي‌توانند به ما بسيار کمک کنند. در کل مساله اصلي، سالم بودن و آمادگي صددرصدي اين بازيکنان است.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه در پاسخ به اين سوال که از ديگر رقباي‌تان تا چه اندازه شناخت داريد، عنوان کرد: بنيادکار ازبکستان و الفتح عربستان را هم آناليز کرده‌ايم و نزديک به 14، 15 بازي اين تيم‌ها را جسته، گريخته ديده‌ايم. اکنون هم منتظر هستيم تا حضورشان را در جام باشگاه‌هاي آسيا ببينيم تا بتوانيم آناليز دقيق‌مان را انجام دهيم. به هر حال با آغاز بازي‌هاي آسيايي مي‌توان به اطلاعات واقعي دست پيدا کرد.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال که هدف فولاد از حضور در ليگ قهرمانان آسيا چيست، گفت: براي دومين بار است که فولاد حضور در اين مسابقات را تجربه مي‌کند. چند سالي هم است که نمايندگان ايران در بازي‌هاي آسيايي نتايج خيلي خوبي را به دست نياورده‌اند و نتوانسته‌ايم به آن‌چه شايسته است، دست پيدا کنيم. اکنون تيم ما نسبت به ساير نمايندگان ايران کم‌تجربه است ولي درمجموع اميدواريم که بتوانيم در اين مسابقات عملکرد قابل قبولي را ارايه دهيم و شرايط هم که فراهم شد خودمان را به عنوان يکي از تيم‌هاي راه‌يافته به مرحله بعد ببينيم. ما تمام تلاش‌مان را در اين زمينه مي‌کنيم.

فرکي درخصوص نظر باقري‌نيا مبني بر اين‌که "جواني تيم فولاد خيلي عامل بازدارنده‌اي براي اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا نيست." گفت: از باقري‌نيا که از دوستان خوب من است و هميشه نسبت به من و فولاد لطف داشته است، تشکر مي‌کنم. به هر حال طبيعي است که ما تمام تجربه‌مان را به کار مي‌گيريم و شک نکنيد يکدل و با انگيزه بودن‌مان به ما بسيار کمک مي‌کند. البته اگر بخواهيم فوتبالي به اين موضوع نگاه کنيم و به سابقه‌مان توجه کنيم، به هر حال ما در اين بخش کم‌تجربه هستيم ولي تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم تا نماينده خوبي براي کشور و استان‌مان باشيم.

وي افزود: تفکر کادر فني و باتوجه به اين‌ که ما در خدمت خداداد، سجادي، دارستاني، سعداوي، کورش بختياري‌زاده و ابن‌قاسم هستيم که همگي فوتبالي هستند، به ما کمک مي‌کند. دهکردي هم در راس باشگاه است که او هم فوتبالي است و مي‌تواند به ما کمک ‌کند. به هر حال اين تفکرات به هر تيمي کمک خواهد کرد.

تيم فوتبال فولادخوزستان در دومين حضور خود در ليگ قهرمانان آسيا با تيم‌هاي الجيش قطر، الفتح عربستان و بنيادکار ازبکستان هم‌گروه است و در اولين ديدار خود در اين رقابت‌ها ششم اسفندماه در قطر به مصاف الجيش مي‌رود. تيم فولادخوزستان براي برگزاري اين ديدار، شنبه آينده راهي قطر مي‌شود.