انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فتح‌الله‌زاده: امروز روز برد استقلال نبود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فتح‌الله‌زاده: امروز روز برد استقلال نبود

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: امروز روز برد استقلال نبود و تيم حريف هم خوب بازي کرد.
فتح‌الله‌زاده: امروز روز برد استقلال نبود 1


علي فتح‌الله‌زاده درباره شکست استقلال مقابل ملوان و اينکه اين تيم گربه‌سياه استقلال شده است اظهار داشت: گاهي اين اتفاق‌ها پيش مي‌آيد به هر حال زمين بازي هم خوب نبود و ما هم چند بازيکن تاثيرگذار خوب خود را نداشتيم. خسرو حيدري و آندو نبودند. امروز از آن روزهايي بود که نبايد مي‌برديم. بازيکن حريف يک شوت زد و اتفاقاتي افتاد و ما گل خورديم. در عين ناباوري با نتيجه بدي باختيم ولي بچه‌ها زحمت کشيدند و امير قلعه‌نويي هم تا اينجا زحمت خود را کشيده است.

به گزارش فارس، وي درباره اينکه انزلي براي استقلال خاطرات خوبي رقم نمي‌زند عنوان کرد: انزلي براي ما خوش‌يمن نبوده است البته تيم حريف خوب بازي کرد ولي از يک مسئله خوشحالم با توجه به حرف و حديث‌هايي که پيش امده بود بايد بگويم که زمستان رفت و روسياهي به ذغال ماند.

مديرعامل استقلال در مورد اينکه ظاهرا مسئولان ملوان شارژ خوبي از تيم خود انجام دادند گفت: تمام تيم‌ها مقابل پرسپوليس و استقلال با انگيزه بازي مي‌کنند. امروز روز استقلال نبود بچه‌ها زحمت کشيدند اما باخت تلخي بود و همه ما ناراحتيم اما قطعا بچه‌ها در بازي‌هاي بعدي جبران مي‌کنند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اينکه با توجه به اين باخت براي رسيدن به قهرماني دچار نگراني نشد گفت: کارمان که سخت شد همانطور که اين اتفاق براي ما افتاد قطعا براي تيم‌هاي ديگر هم مي‌افتد من به قلعه‌نويي اعتقاد دارم و از هواداران هم عذرخواهي مي‌کنم بابت اين باختي که آورديم.