انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پیزارو: برای پیوستن به بایرن درخواست رئال مادرید را رد کردم !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پیزارو: برای پیوستن به بایرن درخواست رئال مادرید را رد کردم !

پیزارو: برای پیوستن به بایرن درخواست رئال مادرید را رد کردم ! 1

کلودیو پیزارو بازیکن باتجربه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که در سال 2001 با رد پیشنهاد رئال مادرید ، به بایرن مونیخ پیوسته
این ستاره پرویی در گفتگو با شبکه تلویزیوی آ.تی.وی یادآوری کرد که بعد از فصل درخشانی که با وردربرمن به پایان برده بود، سران باشگاه مادریدی به دنبال جذب او بودند ولی او تصمیم گرفته تا در لیگ آلمان بماند
خود پیزارو در صحبت هایی دراین باره گفته:« باخودم فکر کردم که من در آلمان بازی کرده ام و فوتبال آلمان را می شناسم. از سوی دیگرهم به مسئله مالی و اقتصادی فکر کردم. در آن روزها، تازه کارم را شروع کرده بودم و برایم مهم بود که در مسیر مناسبی گام بگذارم و به همین خاطر تصمیم گرفتم تا به بایرن بروم.»
او که حالا مجددا زیر نظر گواردیولا توپ می زند یادآوری کرده که عملکرد درخشانش در فصل1-2000 در وردربرمن که فصل را با23 گل به پایان برد، باعث شد تا 5 درخواست و پیشنهاد دریافت کند. پیزارو ادامه داد:« وقتی فصل تمام شد، گمانه زنی های زیادی در مورد ابراز تمایل تیم های مختلف برای جذب من به گوش می رسید. من به تعطیلات رفتم و مدیربرنامه هایم کارش را شروع کرد و وقتی از تعطیلات برگشتم، به من گفت:"ببین، این گزینه ها روی میز است." ورقی که او رویش همه چیز را نوشته بود برداشتم و 5 تیم را پیش رو داشتم تا از میان آنها انتخاب کنم: یکی از آنها رئال مادرید بود و دیگری بایرن مونیخ.»
هفته گذشته بود که خوسه چمو دل سولار، بازیکن سابق تیم ملی پرو در صحبت هایی اعلام کرد که این او بوده که خرید پیزارو را به خورخه والدانو، مدیر ورزشی سابق رئال که در سال 2001 هدایت این تیم را برعهده داشت پیشنهاد کرده. طبق اعلام دل سولار مذاکرات هم به خوبی آغاز شد ولی درنهایت به خاطر اختلاف برسر رقم دستمزد پیزارو به سرانجام نرسید.
آخه کی دوست داره بهترین تیم جهانو ترک کنه بره داغون ترین تیم جهان!!!!
(21-02-2014، 15:00)AMIR 2014 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
آخه کی دوست داره بهترین تیم جهانو ترک کنه بره داغون ترین تیم جهان!!!!

باهات موافقم !Big Grin