انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سفری مجازی و جالب به ورزشگاه آلیانز آرنا داشته باشید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سفری مجازی و جالب به ورزشگاه آلیانز آرنا داشته باشید 1



بدون شک استادیوم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آلیانز آرنا ورشگاه اختصاصی تیم دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بایرن مونیخ آلمان یکی از مدرنترین و زیباترین استادیوم های ورزشی در دنیا است که خیلی از طرفداران فوتبال علی الخصوص هوادارن تیم بایرن مونیخ آلمان علاقمند هستند تا بتوانند این مکان را از نزدیک ببینند.

آلیانز آرنا ورزشگاهی در شمال شهر مونیخ آلمان است. تیم های بایرن مونیخ و مونیخ ۱۸۶۰ از ابتدای فصل ۰۶-۲۰۰۵ بازی های خانگی خود را در این ورزشگاه برگزار می کنند. آلیانز آرنا سومین ورزشگاه بزرگ در کشور آلمان است که گنجایشی 71000 نفری دارد. قبلاً باشگاه فوتبال مونیخ ۱۸۶۰ ۵۰٪ از سهم این ورزشگاه را در اختیار داشت ولی باشگاه فوتبال بایرن مونیخ سهام آن ها را در آوریل ۲۰۰۶ به ارزش ۱۱ میلیون یورو خریداری کرد. به این ترتیب تیم مونیخ ۱۸۶۰ فقط اجازه دارد تا در این ورزشگاه بازی کند ولی این باشگاه صاحب هیچ حقی برای آن نیست.

گروه خدمات مالی آلیانز که با هزینه ای 340 میلیون یورویی این استادیوم زیبا را بنا کرده است، حقوق نام این ورزشگاه را تا سی سال خریداری کرده است، و در یکی از خدماتی که این گروه در وبسایت رسمی ورزشگاه به هواداران و دوستداران باشگاه بایرن مونیخ و این استادیوم ارائه می دهد، بازدید کامل از آلیانز آرنا به شکل آنلاین و البته 360 درجه است.

طبق این امکان شما می توانید بعد از بارگذاری کامل لینک مربوطه ابتدا با چرخاندن موس محیط اطراف و بیرونی استادیوم را با وضوحی بسیار بالا مشاهده کنید و سپس با کلیک بر روی فلش مشخص شده از طریق ورودی شماره 19 به شکل مجازی وارد ورزشگاه شوید و بعد از آن می توانید از هر مکانی که علاقمند هستید محیط ورزشگاه را مشاهده کنید. در این قسمت شما قادر خواهید بود از زوایای مختلفی مانند قسمت جایگاه پشت نیمکت مربیان یا ضلع شمال غربی و یا جایگاه مخصوص اولتراهای مونیخی (پشت دروازه) زمین را نگاه کنید و خود را در این ورزشگاه تصور کنید.

شاید جالبترین قسمت این سفر حضور در وسط زمین و دید 360 درجه آن باشد که به شما این امکان را میدهد تا مانند یک بازیکن از وسط زمین با چرخاندن موس خود تمام استادیوم را از وسط زمین چمن نگاه کنید. حتی می توانید به راهروهای استادیوم رفته و داخل رختکن مخصوص بازیکنان شوید و از آنجا وارد اتاق کنفرانس ورزشگاه شوید.

گروه خدمات آلیانز با ارائه این سرویس به تمامی علاقه مندان به فوتبال این اجازه را داده است تا بتوانند با استفاده از این قابلیت سفری بسیار جالب و البته مجازی به ورزشگاه اختصاصی باشگاه بایرن مونیخ داشته باشند و لذت حضور در این مکان ورزشی را هرچند غیر واقعی تجربه کنند.
سفر خوبی را برایتان آرزومندیم...!!

 
همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن عکسهای این ورزشگاه زیبا به صفحه اختصاصی ورشگاه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آلیانز آرنا در قسمت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استادیوم ها در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سایت ورزش 11 مراجعه فرمائید.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سفری مجازی و جالب به ورزشگاه آلیانز آرنا داشته باشید 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
صفحه اختصاصی ورشگاه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آلیانز آرنا