انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شيريني: هواداران ما را در 3بازي آينده تنها نگذارند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شيريني: هواداران ما را در 3بازي آينده تنها نگذارند

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هواداران بامرام هرگز بازيکنان باغيرت و باتعصب پرسپوليس و دايي را مخصوصا در سه بازي آينده تنها نگذارند.
شيريني: هواداران ما را در 3بازي آينده تنها نگذارند 1


 سعيد شيريني پس از پيروزي مقابل صباي قم اظهار داشت: امروز همه شما و مردم جديت، تعصب و ميل به پيروزي را در بين بازيکنان پرسپوليس ديديد. اينها ناگفته‌هاي زيادي در دل خود داشتند.

وي افزود: اين بچه‌هاي با معرفت هم قسم شدند که با تلاش و کوشش وافر صباي قم و سه بازي ديگر را تا پايان ليگ برنده از زمين خارج شوند و باقي ديگر دست آن بالاسري است.

به گزارش فارس، شيريني تاکيد کرد: به عنوان يک هوادار کوچک از طرفداران پرسپوليس مي‌خواهم علي دايي و اين بازيکنان بامرام پرسپوليس را در ادامه بازي‌هاي ليگ تنها نگذارند. ضمن آنکه از همه ارکان و اهالي فوتبال و پيشکسوتان عزيز ملتمسانه خواهش مي‌کنم اين پرسپوليس را اذيت نکنند و از بحث‌هاي حاشيه‌اي پرهيز کنند تا اين تيم مثل بازي صبا سربلند ليگ را پشت‌سر بگذارد.

شيريني در پايان در پاسخ سوالي که برخي‌ها اعلام کردند شما پس از بازي با فولاد خوزستان راننده اتوبوس را تهديد کرده‌ايد و مدعي شده‌ايد که پليس هستيد گفت: من تا به الان حرفي در اين باره نزده بودم متاسفانه فرد مورد نظر حرف‌هاي واهي و بي‌اساس زده که با استقبال برخي دوستان رسانه‌اي مواجه شده و حتي برخي مسئولان محترم نيروي انتظامي هم مصاحبه‌اي در مورد بنده کردند اين در حالي است که اگر که پوشيدن لباس مقدس نيروي انتظامي براي هرکسي باعث افتخار است اما من پوشيدن اين لباس مقدس نصيبم نشده و هرگز ادعاي پليس بودن نکردم که دوستان اين دروغ را اعلام کردند و برخي ديگر هم آن را هيچ کردند. اين حرف من است.