انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ★✔♕ پیش بازی : اِســـتِــــقـــــلـــــآل - اَلــــشَــــبــــآب ★✔♕
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
★✔♕ پیش بازی : اِســـتِــــقـــــلـــــآل -  اَلــــشَــــبــــآب ★✔♕ 1

فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد و دوباره آبی‌پوشان پایتخت را به دلیل کسب سهمیه در این عرصه مشاهده می‌کنیم. استقلال در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا نتایج قابل قبولی گرفت و موفق شد پس از سال‌ها تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. پیش از این استقلال دوبار موفق به صعود از گروهش شده بود اما هر دوبار در مرحله تک حذفی از دور رقابت‌ها کنار رفت. یکی از حذف‌های استقلال که به زمان مربیگری صمد مرفاوی مربوط می‌شود را همین تیم الشباب رقم زد. تیمی که امشب در ورزشگاه آزادی رخ در رخ آبی‌پوشان قرار می‌گیرد. الشباب حریف نام آشنایی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود و از بازیکنان ممتازی سود می‌برد که از جمله شاخص‌ترین آنها می‌توان به دو بازیکن برزیلی به نام‌های فرناندو منگازو و رافین‌ها اشاره داشت. بازیکنانی که در خط میانی الشباب در کنار نایف الحزازی ابزار اصلی سرمربی تونسی، عمار سیاح محسوب می‌شوند. طبق آخرین اطلاعاتی که از الشباب به دست آمده این 3 بازیکن نقش اصلی را در طراحی حملات تیم‌شان ایفا می‌کنند و چنانچه هافبک‌های استقلال در نبردهای تن به تن با هافبک‌های الشباب به توفیق نرسند خط دفاع و دروازه‌بان استقلال لحظات سختی را پشت سر خواهند گذاشت. استقلال به سبب شکست مقابل ملوان و از دست دادن موقعیتش در صدر جدول در وضعیت مطلوب روحی روانی قرار ندارد. شایعه جدایی امیر قلعه‌نویی از استقلال نیز هر روز قوت می‌گیرد هر چند که این مربی با صدور بیانیه‌ای کوشیده فضا را به سود خودش تلطیف کند اما استقلال درحال حاضر مستعد حواشی بیشتر هم هست و چنانچه امشب نتواند نتیجه مطلوبی را مقابل الشباب رقم بزند حاشیه‌های بیشتری را هم به خود خواهد دید. استقلال و امیر قلعه‌نویی برای رهایی از این بحران فکری تنها یک راه پیش روی خود دارند و آن پیروزی مقابل الشباب و برداشتن گامی محکم در لیگ قهرمانان آسیا است؛ استقلالی که امشب با اضافه شدن ایمان مبعلی و بازگشت خسرو حیدری به نظر می‌رسد ابزار کافی برای دشت اولین 3 امتیاز در این رقابت‌ها را دارد. امیر قلعه‌نویی در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا با استقلال نتایج مطلوبی را رقم زد و موفق شد تا نیمه نهایی صعود کند. حال از او انتظار می‌رود با وجود تغییراتی که استقلال نسبت به فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا داشته در این فصل نتایج مطلوب‌تری را رقم بزند که این انتظار اندکی فشار را روی قلعه‌نویی و یارانش زیاد خواهد کرد. در بازی امشب استقلال این شانس را دارد که از وجود ایمان مبعلی در خط میانی‌اش استفاده کند. بازیکنی که برای همین رقابت‌ها به خدمت گرفته شد. ایمان می‌توان با ارسال‌های دقیق خود مهاجمان را بارها در موقعیت گلزنی قرار دهد. خسرو حیدری هم دیگر بازوی قدرتمند استقلال در ناحیه ارسال به حساب می‌آید. پیش‌بینی این است که تیم قلعه‌نویی استوار بر همان شگرد گذشته‌اش؛ یعنی استفاده از ارسال‌ها بتواند تیرخلاص را بر پیکر الشباب وارد سازد.

آندرانیک تیموریان










در بازی با ملوان حضور نداشت و استقلال در خط میانی ضربه بزرگی خورد. هر چند که خودش معتقد است استقلال با او هم از ملوان چهار گل خورده بود اما بازگشتش یک تکیه‌گاه محکم برای امیر قلعه‌نویی و دیگر هافبک‌ها خواهد بود. آندو که باشد هم کار بازیسازی بهتر انجام می‌شود و هم از نقطه نظر دفاعی تیم سر و شکل بهتری می‌گیرد. آندو رابطی است مطمئن میان خط دفاع و خط حمله که خودش هم توانایی ساخت گل و گلزنی را دارد. شماره 14 برای خارج کردن استقلال از بحران شانس بیشتری در قیاس با دیگران دارد.



مهدی رحمتی

نقش دروازه‌بان را در بازی‌های اینچنینی هرگز نمی‌توان نادیده گرفت. مهدی رحمتی در بازی با ملوان روی 2 گل از چهار گلی که خورد مقصر بود. او که در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی داشت در بازی با ملوان بار دیگر خودش را زیر سوال برد اما همه می‌دانند که اگر رحمتی روی فرم باشد گل زدن را برای حریفان استقلال سخت می‌کند. دروازه‌بان استقلال برای اینکه ستاره تیمش در بازی امشب باشد به کمی شانس و روحیه نیاز دارد. چیزی که در بازی با ملوان هرگز وجود نداشت.

آرش برهانی


تجربه زیادی در بازی‌های آسیایی دارد و گل‌های کمی هم برای استقلال در این عرصه به ثمر نرسانده است. شماره 9 بعد از به ثمر رساندن صدمین گلش برای استقلال سخت در پی افزایش تعداد گل‌هایش است. برای برهانی خوب است که گل صدویکمش را در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند و پایه‌گذار پیروزی تیمش باشد. آرش اصولا مقابل تیم‌های عربستانی عملکرد خوبی دارد. گل‌های او مقابل الهلال، النصر و الاتحاد هرگز از یاد نمی‌رود. آرش می‌تواند این حریف عربستانی را هم محو هنرش کند .
بنده با یفر قبلیم که نظر داد موافقم:cool: