انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اِســــتِــــقــــلــــآل فَــــصــــلِ آیَــــنــــدِه جَــــوآن مــــی‌ شــــوَد!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
استقلال فصل آینده جوان می شود


اِســــتِــــقــــلــــآل فَــــصــــلِ آیَــــنــــدِه جَــــوآن مــــی‌ شــــوَد! 1

حسن زمانی درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل الشباب عربستان گفت : بدشانسی و بد اقبالی یکی از عوامل شکست استقلال بود. داور هم گل سالم استقلال را مردود اعلام کرد و پنالتی مسلم ما را نگرفت و او هم عامل دیگر ناکامی ما بود.

وی با تشکر از حضور تماشاگران در دیدار استقلال - الشباب تصریح کرد: استقلال نسبت به بازی‌‌های گذشته بهتر و روان‌تر بازی کرد، هر چند در برخی از دقایق بازی می‌توانست بهتر عمل کند. در مجموع فکر می‌کنم استقلال عملکرد خوبی داشت و می‌توانست به امتیاز برسد. امیدوارم بازیکنان استقلال در بازی‌های آینده این شکست را جبران و نتایج بهتری کسب کنند.


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شعار هواداران علیه بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه گفت: تماشاگر وقت می‌گذارد و انتظار دارد تیمش نتیجه خوبی بگیرد و طبیعی است وقتی تیم نتیجه نگیرد، عصبانی شود و مسائلی را عنوان کند. تماشاگران بدانند بازیکنان استقلال قطعا در دیدارهای آینده تلاش خود را برای جبران شکست مقابل الشباب انجام می‌دهند.


زمانی در مورد اینکه فکر نمی‌کند استقلال با از دست دادن صدر جدول لیگ برتر و شکست در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا وارد حاشیه شود، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد. با توجه به کادر فنی و بازیکنان قدرتمندی که داریم، مسائل حاشیه‌ای جمع می‌شود و این مجموعه قطار خارج شده از ریل را دوباره به ریل بازمی‌گردانند.


وی درباره انتقادهایی که به میانگین سنی بالا و همچنین خریدهای استقلال می‌شود، گفت: میانگین سنی بالای بازیکنان را قبول دارم و فصل آینده یکی از برنامه‌های کادر فنی با هماهنگی هیئت مدیره این است که میانگین سنی استقلال پایین بیاید و تیم جوان‌تر شود.


زمانی با اشاره به صحبت‌هایی که در مورد رفتار پرخاشگرانه امیر قلعه‌نویی با بازیکنان می‌شود، گفت: قلعه‌نویی هر روز پخته‌تر می‌شود. او مربی کاربلدی است و در این فصل بدشانسی همراه تیمش بود.


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شکایت فدراسیون فوتبال از او به دلیل اظهاراتش علیه کارلوس کی‌روش گفت: در این مورد با نبی صحبت کردم و قرار است این مسئله را در فدراسیون حل کنند. تا این لحظه نامه‌ شکایت فدراسیون به دست من نرسیده است.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=35542100295058675222.jpg

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=03581717571667267299.jpg

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=28779974677638313733.jpg