انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مداح مورد علاقه بنیامین بهادری
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بنیامین بهادری که محرم امسال به همراه سهراب پاکزاد دو آهنگ “قلب محرم” و “موج محرم” را منتشر کرد و نشان داد هنوز هم به ریشه‌های مذهبی که دارد پایبند است از حسن خلج به عنوان خلاق‌ترین مداح کشور یاد کرده و گفته است: آقای حسن خلج یکی از خوش‌صداترین مداحانی هستند که در ایران فعالیت می‌کنند.

چند روز پیش خیلی اتفاقی یکی از فایل‌های ایشان را از اینترنت دانلود کردم، باورت نمی‌شود این مرثیه آنقدر روی من تاثیر گذاشت که از صبح تا شب حداقل صد بار آن را شنیدم.
مداح مورد علاقه بنیامین بهادری 1
تکیه‌ای که وقتی دلمان می‌گیرد به آن سر می‌زنیم
وی در بخش دیگر این‌ مصاحبه درباره راه‌اندازی سایت محرم گفته است: وقتی کارهای مربوط به تولید “قلب محرم” و “موج محرم” را آغاز کردیم به این فکر افتادیم که پایه انتشار این دو آهنگ کجا باشد. برای این‌که به صورت بکر و نو این دو آهنگ را منتشر کنیم تصمیم گرفتیم سایت موج محرم را راه‌اندازی کنیم. این سایت فقط متعلق به ما نیست و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.
این سایت برای ما تبدیل به یک تکیه مذهبی شده است و وقتی دلمان می‌گیرد به آن سر می‌زنیم. این سایت هنوز هم فعالیت دارد و بخشی به نام قاب محرم در این سایت راه‌اندازی شده است که دوستان ما می‌توانند عکس‌هایی که با هر وسیله از دوربین‌های حرفه‌ای تا گوشی موبایل از مراسم عزاداری محرم امسال گرفته‌اند برای ما بفرستند.
می‌خوام واسه محرمت بمیرم
بنیامین افزوده است: یک شب سهراب پاکزاد مهمان خانه ما بود که خیلی غافلگیرانه گفتم که می‌خواهم برای محرم امسال یک آهنگ آماده کنم. سهراب وقتی این حرف را شنید به نوعی شوکه شد و گفت من هم چند روزی هست به این موضوع فکر می‌کنم که اگر شرایطش فراهم شود آهنگی برای محرم بخوانم. همه چیز از این مصرع شروع شد :‌”می‌خوام واسه محرمت بمیرم” …این مصرع اول شعری بود که توسط فرید احمدی کامل شد و در نهایت توسط علی پاکدامن تنظیم و میکس و مستر شد.
جالبهSmileSmile