انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ★✔♕ پیش بازی : اِســــپــــآنــــیــــآ - ایــــتــــآلــــیــــآ ★✔♕
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پیش بازی اسپانیا - ایتالیا « تمامی چشمان به سوی دیگو کاستا »

★✔♕ پیش بازی : اِســــپــــآنــــیــــآ - ایــــتــــآلــــیــــآ ★✔♕ 1

چهارشنبه شب ماتادورها میزبان مردان پراندلی هستند، در این دیدار دیگو کاستا می تواند برای اولین پیراهن تیم ملی اسپانیا را بر تن کند.دیگو کاستا که در کش و قوس های فراوان بالاخره تیم ملی اسپانیا را برای بازی های ملی انتخاب کرد می تواند فردا برای نخستین بار برابر ایتالیا به میدان برود.
دیگو کاستا که برای اتلتیکو مادرید موفق شده 21 گل در لالیگا به ثمر برساند می تواند کمک بسیاری نیز به خط حمله مدافع عنوان قهرمانی جهان کند، در آن سو مدافعین ایتالیا کار سختی در برابر او خواهند داشت.
دل بوسکه در مورد کاستا می گوید: " او بازیکنی است که در باشگاه اسپانیایی برای خودش نامی دست و پا کرده، چون ما معتقدیم دیگو می تواند کمک بسیاری به تیم کند بنابراین از او خواستیم به تیم ملی اسپانیا ملحق شود؛ بدون هیچ دلیل دیگری."

انتظار می رود دیدار فردا شب خوب از آب در بیاید چرا که این دو تیم در 3 سال گذاشته 4 مرتبه رو به روی یک دیگر قرار گرفته اند و به همین دلیل آشنایی کامل نسبت به هم دارند.
تنها شکست اسپانیا در دیداری دوستانه در تاریخ اوت 2011 بوده است.
سپس این دو تیم در جام ملت های اروپا در گروه C قرار گرفتند که بازی اول مساوی شد، بعد از آن در همان مسابقات دو تیم به فینال رسیدند و بار دیگر برابر هم صف آرایی نمودند که البته این بار ماتادورها با نتیجه 4 بر 0 لاجوردی پوشان را شکست دادند.
در نیمه نهایی بازی های جام کنفدراسیون های سال گذشته به مصاف هم رفتند که اسپانیا در ضربات پنالتی باز هم به پیروزی رسید.
ایتالیا به غیر از این دیدار 2 بازی دوستانه دیگر نیز برابر تیم های آلمان و نیجریه دارد؛ اسپانیا هم در تاریخ 25 می، باید برابر بولیوی قرار بگیرد.
دانیله دروسی هافبک تیم رم در دیدار امشب غایب خواهد بود؛ گفته می شود ماریو بالتولی نیز مشکلی از شانه ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما شاید پراندلی از مهاجم تورینو، چیرو ایموبیل که موفق شده 13 گل در سری A به ثمر برساند استفاده نماید.
هر دو تیم در بازی های مقدماتی جام جهانی بدون شکست و به عنوان تیم اول به برزیل راه پیدا کردند.
اسپانیا در یک دیدار دوستانه قبل از این در ماه نوامبر موفق شد 2 بر 1 گینه را در آفریقای جنوبی شکست دهد .
اسپانیا یک بر هیچ برد.Wink

گل رو پدرو زد!Sleepy