انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نامه تهديدآميز فدراسيون مونته‌نگرو به پرسپوليس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نامه تهديدآميز فدراسيون مونته‌نگرو به پرسپوليس


فدراسيون فوتبال مونته‌نگرو در نامه‌اي به فدراسيون فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس اعلام کرد تا هر چه سريع‌تر و براي اينکه کار به فيفا کشيده نشود حقوق و مزاياي مارکو را پرداخت کنند.








با تصميم علي دايي، مارکو هافبک مونته‌نگرويي تيم فوتبال پرسپوليس در ابتداي فصل به جمع قرمزپوشان پيوست اما به دليل عملکرد ضعيف نتوانست در ترکيب اين تيم به ميدان برود و با توافقي که گفته مي‌شود هفته گذشته ايران را ترک کرد از همين رو رئيس فدراسيون مونته‌نگرويي نامه‌اي را به باشگاه پرسپوليس زد.

به نقل از فارس، در اين نامه رئيس فدراسيون مونته نگرو به پرسپوليسي‌ها آمده است بدون شک با خواسته باشگاه پرسپوليس مارکو به تيم فوتبال پرسپوليس پيوسته اما اين بازيکن متاسفانه حق و حقوق خود را دريافت نکرده است که ما از شما مي‌خواهيم براي اينکه اين مشکل حل شود و کار به فيفا کشيده نشود هرچه سريع‌تر حقوق و مزاياي مارکو را پرداخت کنيد.

اين نامه فدراسيون فوتبال مونته‌نگرو به فدراسيون فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس ارسال شده است.

مصطفي شکري مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس در اين زمينه گفت:براي اين نامه فعلا اقدامي نشده است. اين بازيکن قبل از پايان فصل ايران را ترک کرده که اگر توافقي نباشد بايد جوابگو باشد. در غير اين صورت خروج ايشان از کشور مشکلي ندارد.