انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بنیامین بهادری آلبوم «بنیامین 93» را به همسرش تقدیم کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بنیامین بهادری آلبوم «بنیامین 93» را به همسرش تقدیم کرد 1

بنیامین بهادری آلبوم «بنیامین 93» را به همسرش تقدیم کرد

آلبوم جدید بنیامین بهادری در سکوت مطلق خبری در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

این خواننده نام «بنیامین 93» را برای آلبومش انتخاب کرده و در توضیحات اثر نوشته: «تقدیم به نسیم جان ، با عشق و امید». برای نخستین بار بنیامین در پوستر آلبومش از تصویری دختر کوچک‌اش به نام «بارانا» هم استفاده کرده که همین انتخاب باعث شده پوستر این آلبوم پوستری خاص و ویژه شود.
در این آلبوم «فرید احمدی» و «نیما وارسته» و «علی منصوری» با بنیامین همکاری داشته‌اند و این خواننده ملودی‌های آلبومش را خودش ساخته است.
این آلبوم در دوازده قطعه به نام‌ها: « قهوه، جادوگر گیسو، مدار، دوباره چشمات، هفته عشق، دست نگه دار، عشق داغ من، یه خونه، فقط شبیه خودتی، گل یاس 2، آشوب، عشق در روز قیامت»، به تهیه کنندگی موسسه «آوای هنر» منتشر شده و شرکت «هنر اول» نیز آن‌را در بازار موسیقی کشور پخش کرده است.
«گروه هنری بنیامین موزیک» صاحب امتیاز این اثر معرفی شده و میکس و مستر آن در «استودیو اولین خانه هنر» (نیما وارسته) انجام شده است. «محمد مجرلو» دستیار تنظیم است و نوازنده‌هایی چون: «نیما وارسته، فیروز ویسانلو، آرش سعیدی، آلن بارساخیان، علیرضا میرآقا، استیو آوانسیان، محمد مجرلو و...» در این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند.
کلیه ترانه سروده «فرید احمدی» و «نیما وارسته» نیز تنظیم آثار را بر عهده داشته است. خود بنیامین نیز ملودی‌های آلبومش را ساخته است.
بنیامین در بخش دیگری از آلبومش این شعر را نوشته است:«هزار و یک شب یلدا چو شهرزاد نخوابم، هزار قصه بخوانم که قصه گوی تو باشم...»
همچنین در قسمتی دیگر از این آلبوم نیز جمله: «تمام این ترانه‌ها دلتنگ تواند، مثل خود من که بیشتر از همیشه دلم برایت تنگ شده است»، درج شده است.
ضمن تبریک بابت انتشار این اثر به این هنرمند و تیم کاری‌اش، از دوستداران موسیقی تقاضا دارم جهت حفظ حقوق مولفین آلبوم، آن‌را به صورت اورجینال تهیه فرمایند... خواهش ميكنم بصورت اورجينال نه دانلود..
.
.
ممنون
هع اورینBig Grin
سپاس
بیچاره قیافش چند سال پیر شده انگار...Sad
HeartHeartHeart