انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: روستایی زنانه که هیچ مردی حق ورود نداردღ¸.•*` `*•.¸ ღ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

به گزارش ایران ناز آموجا Umoja نام دهکده ای در کشور کنیا است که تنها زنان و کودکان ساکن آن هستند و حدود دو دهه است که اجازه ورود به این روستا به هیچ مردی به جز کودکانی که در آموجا بزرگ شده اند، داده نشده است.
سلنا گرین مدیر برنامه ی سازمان صداهای حیاتی در آفریقا میگوید:
گروه های زنان در دیگر روستاها باید تجربه آموجا را مورد توجه قرار داده و توانمندی ها، مهارت ها و افتخارات زنان این روستا را بیاموزند.
البته این روستا نمونه ای از تلاش های انجام شده توسط زنان آفریقایی برای محافظت از ظلم و تجاوز است با این حال نمی تواند به عنوان مدل خوبی برای دیگر زنان آفریقایی باشد، زیرا جدایی از مردان بهترین راه حل برای چنین مشکلاتی نیست و با وجود چنین روستاهایی خانواده تا حدودی مفهوم واقعی خود را از دست می دهد اما قطعا درک بهتری از حقوق و توانایی ها، در کنار آموزش و پرورش و فرهنگ سازی در میان مردان و زنان جوامع آفریقایی به ایجاد شرایط بهتر و امن تر برای زنان کمک خواهد کرد.

یه چیزی تو مایه های ایران خودمونه....البته اونجا همه سیاهن!!!!!!!!!
خوش باحالشون مردی نیست اذیتشون کنهBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Heartدوست دارم تو وکسی که عاشقشیHeart
بیا یه زمانی بود کسینمیتونست چپ به مرد نیگا کونه
بیچاره من بزگ شم فکر کنم زنم کتکمم بزنه چی دیگه...SadSadSadSadSadcryingcryingcryingcryingcryingcryingSadSadSadSadSadcryingcryingcryingcryingSadSadSadcryingcrying
اما من نمیزارم نه عمراUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedUndecidedSmileSmileSmileSmileSmileSmileTongueTongueTongueTongueTongueTongueBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااااا​ااااااااااای
 عاقبت دوري و دوستي(:
 اينجوري بهتر اعصاب شونم كمتر بهم ميريزه و
اونوقتم هر اشتب كه بزنن نمي تونن گردن مرداشون بيندازن،
 و جالب اين است كه ناباورانه چطور صاحب فرزند مي شوند/: