انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ژاوي: دشمني مورينيو با ما سابقه طولاني دارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ژاوي: دشمني مورينيو با ما سابقه طولاني دارد

هافبک بارسلونا معتقد است که دوران طلايي اين تيم تمام نشده است. او مي گويد دشمني مورينيو با آنها سابقه اي طولاني دارد.

ژاوي: دشمني مورينيو با ما سابقه طولاني دارد 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.






بارسلونا در هفته‌ بيست و هفتم رقابت‌هاي ليگا با يک گل برابر وايادوليد تن به شکست داد تا اختلاف اين تيم با رئال مادريد صدرنشين به چهار امتياز افزايش يابد و آبي اناري‌ها با سرمربي آرژانتيني خود در آستانه از دست دادن جام قهرماني در اين فصل ليگا قرار گيرد.

باخت غير منتظره آبي اناري‌ها برابر وايادوليد باعث شد تا بسياري از شرايط بد اين تيم بنويسند و از پايان دوران طلايي آبي اناري‌ها سخن به ميان آورند.

ژاوي هرناندس، هافبک بارسلونا در گفت و گويي که با روزنامه‌ "ديلي ميل" انگليس داشت درباره شرايط باشگاه و خود سخن گفت. او معتقد است که بارسلونا افت نکرده است و اين تيم مي‌تواند هم چنان با بازيکنان با استعدادي که در اختيار دارد به درخشش خود ادامه دهد.

او گفت: بدون شک بارسلونا تمام نشده است. ما نسل خوبي از بازيکنان همچون ليونل مسي، فابرگاس و دني آلوس را در اختيار داريم که سن آنها بين 26 تا 29 سال است. اين بازيکنان مي‌توانند در کنار ديگر ستاره‌هاي جواني که در اختيار داريم کمک زيادي به ما کنند. بارسلونا هم‌چنان مي‌تواند به درخشش خود ادامه دهد.

هافبک آبي اناري‌ها از دوران طلايي اين تيم با گوآرديولا سخن گفت. "دوران گوآرديولا بهترين دوران تاريخ باشگاه بارسلونا بود. نبايد آن دوران را با شرايط کنوني تيم مقايسه کرد. تاتا مارتينو تازه به تيم ما آمده است. او افکار متفاوتي دارد و مي‌خواهد تيم را با چنين افکاري سازگار کند. در اينجا هر چيزي وجود دارد. من بارسلونا را از ته دل دوست دارم. مي‌خواهم با پيراهن اين تيم از فوتبال خداحافظي کنم. اين چيزي است که قلبم به من مي‌گويد. "

ژاوي درباره اين سوال که آيا بعد از پايان دوران بازيگري‌اش به مربيگري روي مي‌آورد يا نه؟ گفت: چه بسا به مربيگري روي آورم. چرا که من دوست دارم بعد از دوران بازيگري‌ام هم‌چنان با فوتبال در ارتباط باشم. اما در شرايط کنوني فقط مي‌خواهم فوتبال بازي کنم.

در زماني که ژوزه مورينيو ، سرمربي کنوني چلسي هدايت رئال مادريد را بر عهده داشت، بارها با بازيکنان بارسلونا وارد جنگ لفظي شد. حتي اين سرمربي پرتغالي با وجود اين که از رقابت‌هاي ليگا دور شده است، اما گاهي اوقات به انتقاد از بارسلونا و سبک بازي اين تيم مي‌پردازد. ژاوي درباره ژوزه مورينيو گفت: مورينيو سبک بازي بارسلونا را دوست ندارد. او مدت‌هاست که با ما اختلاف دارد و اين مساله‌اي تازه نيست.