انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: امینم نزدیک بود بمیره
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امینم (Eminem) در مستند جدیدی از مصرف مواد و اوردوزش می گوید و اینکه نزدیک بود بمیرد.
به گزارش برترین ها،در این فیلم که “چطور از موادفروشی پول دربیاوریم” نام دارد، امینم حقایق وحشتناکی در مورد اینکه چیزی نمانده بود بمیرد فاش می کند.
در پیش نمایش این فیلم در یوتیوب، این رپر ۴۰ ساله فاش می کند که یک بار مجبور شد دیالیز انجام دهد و پزشکان فکر نمی کردند زنده بماند.
او که پدر هیلی جید اسکات ۱۷ ساله از همسر سابقش، کیمبرلی اسکات، و همچنین پدرخوانده ویتنی، فرزند کیمبرلی از همسر قبلی اش و الینا، خواهرزاده کیمبرلی است، در مورد زمانی صحبت می کند که بعد از خوردن داروهایی همچون ویکودین، زاناکس و والیوم به حال مرگ افتاده بود.
امینم توضیح می دهد که او هر کسی که تلاش می کرد به او کمک کند و با او حرف بزند را از خود می راند و می گفت: «گورتو از اینجا گم کن، باورم نمیشه این مزخرفاتو تحویلم می دی.»
امینم نزدیک بود بمیره 1

او درباره حالش بعد از مصرف قرص های تجویزی و هروئین نکشیدن یا کوکائین و کراک مصرف نکردن توضیح می دهد و می گوید: «من واقعاً فکر می کردم می تونم کنترلش کنم. یادم نمیاد از چه موقع دیگه نتونستم کنترلش کنم و برام مشکل ساز شد. فقط یادم میاد که بیشتر و بیشتر ازش خوشم میومد.»
وقتی او را به بیمارستان رساندند خیلی دیر شده بود: «اگر دو ساعت دیرتر به بیمارستان می رسیدم، مرده بودم. اندام های اصلیم مثل کبد، کلیه و … از کار افتاده بودند. مجبور شدند منو دیالیز کنن، فکر نمی کردن زنده بمونم.»
بعد از آن او سه هفته نخوابید و حالش بدتر شد. او می گوید: «یادم میاد هر روز تو خونه راه می رفتم و فکر می کردم که دارم می میرم. به بچه هام نگاه می کردم و به خودم می گفتم باید پیششون باشم.»
به گزارش برترین ها در این مستند که در ۲۹ ژوئن منتشر شد، این ستاره رپ گفت که هشیاری برای او یک روند یادگیری بوده است: «من در حال رشدم. باورم نمی شد که کسی بتونه بطور طبیعی و بدون مصرف چیزی خوشحال باشه یا اصلاً بتونه کار بکنه و از زندگی لذت ببره.»
حرف های او به کسانی که با اعتیاد به مواد مبارزه می کنند این بود: «بهتر میشید، بدونید که بهتر میشید.»
امینم بمیره ینی دیگه رپ به گا رفته