انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تست خودشناسی....خیلی جالبه!!!!!!!!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4
حقیقت محضAngel
دقیقا
باورم نمیشه دقیقا درست در اومدHeart
دیگران شما را شخص سرحال و بشاشی می بینند که چهره ای خوشرو و گیرا دارد و همیشه واقع بین و منطقی است . کسی که همواره در مرکز توجه جمع قرار دارد ولی آنقدر عاقل است که اجازه نمی دهد این مسئله او را مغرور و از خود راضی نشان دهد . به علاوه ، شما در نظر دیگران فرد مهربان و با ملاحظه ای هستید که در فهم و درک بالایی برخوردارید ، همواره باعث شادمانی و خوشنودی آن ها می شوید و در مواقع لزوم می توانند روی کمک شما حساب کنند . 
مسخره بود
مر30!
(14-03-2014، 12:56)@ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
خیلی مسخره بودولی سپاسHeart

خیلی هم جالب بودUndecided
جب ادمی بودم و نمیدونستم ها من بالایس 60بود امتیازمTongue
emtiazam 42
kheili rast bod merc
امتیاز من65بود
شما انسانی منطقی ، محتاط و با دقت به نظر می آیید . دیگران شما را با هوش و با استعداد می دانند که از ذوق و قریحه بالایی برخوردارید ، و در عین حال فروتن و متواضع هستید . کسی که به راحتی و سریع با دیگران دوست نمی شود ولی به دوستانی که دارد شدیداً وفادار است و در مقابل انتظار دارد که آن ها هم به او وفادار باشند . کسانی که در صدد شناختن شما هستند در خواهند یافت که به سادگی نمی توان اعتماد شما به دوستانتان را متزلزل کرد ، اما اگر روزی این اعتماد در شما سست شود زمان زیادی طول می کشد تا آن را فراموش کنید .

برامن واقعیهBig GrinBig Grin
مرسیBig Grin
صفحه‌ها: 1 2 3 4