انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بحث جسی در مورد زین گرلا!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چند روز پیش یک Zayn
girl سعی میکنه که پری رو بکشه ولی ماموران امنیتی مانع ویمی شوند و پلیس هم اون طرفدار رو دستگیر می کنه و به پاسگاه میبره و طی بازجویی ها اون طرفدار اعتراف می کنه که می خواسته پری رو بکشه و بعد از شنیدن این خبر مادر پِری بسیار ناراحت میشه .

از طرفی میکسر ها باید دیده باشند که اوایلاین ماه پری و بقیه دخترا برای تفریح و استراحت رفته بودند ساحل که بعضی از دایرکشنرها به پِری توهین کرده بودند ( رنگ پوستش رو مسخره کرده بودند و گفته بودند " تو که انقدر سفیدی اومدی آفتاب بگیری بلکه  مثلآدم شی " و ...  البته با یه کلمات دیگه، من خیلی مودبانه مطرح کردم ) بعد از اینها پری چند وقت جوابشون رو نداد ولی بعدش گفت که " من انگلیسیم و رنگ پوستمو دوست دارم و من دارم سخت کار می کنم و برای آفتاب گرفتن نیومدم ساحل ، فقط اومدم کمی خوش بگذرونم ." بعد از این ماجرای ساحل بود که اون طرفدار به پری حمله کرد و باعث شد که جسی (یکی از اعضای گروه لیتل میکس) سکوتش رو بشکنه و خب خیلی عصبانی شد ، یه نگاهی به متن زیر بندازید :

 جسی :" میتونم بگم تمام کسانیکه (ازپری) متنفرند فقط طرفداران احمق کوچک زین مالیک اند . اونا هیترن چون می خواهند با زین باشند ."

و هم چنین جسی گفته من آرزومه که رنگ پوستپری رو داشته باشم ، خیلی خوشگله !

 بعد از این صحبت جسی بعضی از طرفدارا خیلیخوب با این حرف جسی کنار نیومدند و واکنش هایی نشون دادند بعضی از طرفدارا از پری عذر خواهی کردند و بعضی هم باز به حرفاشون ادامه دادند .

این طرفدارا دیگه زیاده روی کردند چون پسرارو هم زیر سوال بردند به طور مثال یکی از آنها گفته ": آره ما طرفدارای احمق و کوچک زینیم ولی میدونی دلیل فروش آلبوم پسرا چیه ؟ مـــا "

یا یکی دیگه از اونها گفته :" آرهما طرفدارای احمق و کوچک زین پول اون حلقه ی نامزدیه دوست عزیزت پری رو  دادیم که یه سَره هر جا میره نشونش میده "

 بعد از این جر و بحث ها :
 

خلاصش اینه : پری گفته جسی منظورش این نیستکه همه ی طرفدارای زین کوچک و احمق اند . من فکر می کنم یه سوتفاهم بزرگ پیش اومده ، اون یه مصاحبه تلفنی بود و با اینجور مصاحبه ها همیشه سوتفاهم پیش میاد و از یک چاله کوه میسازند (همون اصطلاح خودمون = از کاه ، کوه میسازه) !

در واقع ما 4 تا دختر صمیمی ترین دوستانهم هستیم  همیشه از همدیگه حمایت می کنیم .اگه یکی از ما حالش بد باشه یا کامنت های بدی دریافت کنه هممون ناراحت میشیم (مثل اینه که خودمون اون رو دریافت کردیم) جسی منطورش این نبود که همه ی طرفدارای زین احمق و کوچک اند ، اون فقط منطورش این بود طرفدارای زین که دارند هِیت می فرستند احمق اند ! اون منطورش همه ی طرفدارای زین نبود ،‌این یک سوتفاهم فاجعه بود !
ممنون فقط قلم رو درشت کنی بهتر میشه بازم ممنون
(15-03-2014، 13:52)اشکان پیشرو نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
ممنون فقط قلم رو درشت کنی بهتر میشه بازم ممنون
اوکی
چرا درشت نکردی ؟
(15-03-2014، 13:56)amO tataL نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
چرا درشت نکردی ؟
اخه از اونجایی که گرفتم فونتش اینطوری بود منم دیه دست کاریش نکردم