انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انهدام شبکه بزرگ هرمی گاما با ۸۳هزار عضو در ایران
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام شبکه بزرگ هرمی گاما و دستگیری سرشاخه های اصلی این گروه خبرداد. سرهنگ حسین حسین زاده گفت: اعضای این شبکه در استان های اصفهان و تهران فعالیت دارند و فعالیت آن ها ایجادکننده اخلال در نظم اقتصادی کشور است.وی افزود: در عملیات هم زمانی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و هماهنگی قضایی در تهران و اصفهان سرشبکه ها و موسس اصلی این شرکت دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زاده ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد گرداننده اصلی این گروه به همراه گرداننده سایت شرکت با اعضای شرکت گاما در انگلیس در ارتباط بوده اند و با عملیات متقلبانه و تبلیغات کذب در محیط های دانشگاهی و خانوادگی عضو می گرفتند.

وی افزود:حدود 83 هزار نفر در ایران عضو این شرکت هرمی شده اند که 25 نفر از اعضای رده دوم آن شناسایی و دستگیر شدند. همچنین بررسی ها نشان داد، سرشاخه های این شرکت حدود 30 میلیارد تومان از زیرشاخه ها دریافت کرده بودند .

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تاکید کرد: اعضای اصلی این شبکه پولهای دریافتی را به صورت نقدینگی مخفی مانند دلار، طلا، املاک و خودروهای گران قیمت نگهداری می کردند که تعداد زیادی خودروی گران قیمت از جمله حامر، بنز، بی ام و و لکسوس از آنها توقیف شد.