انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: استقلالي ها بازار نقل و انتقال را از دست دادند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
استقلالي ها بازار نقل و انتقال را از دست دادند
پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۷
در جاييکه استقلالي‌ها به راحتي فصل نقل و انتقالات را از دست داده‌اند اما پرسپوليس از حاشيه‌هاي به وجود آمده براي استقلال استفاده کرد و بهترين نفرات ممکن را به خدمت گرفت.
به گزارش افکارنیوز، صادق ورمزيار در گفت‌و‌گو با ايلنا با بيان اين مطلب افزود: من از تيم‌هاي شهرداري اراک و پاس همدان نيز پيشنهاداتي براي سرمربيگري داشتم اما به دليل اينکه وضعيت مالي آن‌ها طوري نبود که به حضور در ليگ بر‌تر اميدوار باشيم، تصميم گرفتم در تيمي کار کنم که تمامي عزم خود ر ا براي حضور در ليگ بر‌تر جزم کرده، به همين دليل هم بعد از بررسي‌هاي لازم تصميم گرفتم به عنوان دستيار در کنار کمالوند کار کنم و از اين بابت بسيار خوشحال هستم.

ورمزيار در خصوص اينکه که گفته مي‌شود کمالوند يک مربي منشوري است و نمي‌تواند در تيمي مربيگري کند، گفت: مشکل او حل شده و از اين بابت خيال ما راحت است. انشااله در کنار وي تيم خوب و گردن کلفتي را آماده خواهيم کرد تا فصل آينده شاهد حضور مجدد شهرداري تبريز در ليگ بر‌تر باشيم.

اين پيشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به وضعيت اين تيم در ليگ دوازدهم گفت: متاسفانه استقلال در فصل نقل و انتقالات خيلي عقب ماند و ديگر آن تيمي نيست که از آن بتوان انتظارات بالايي داشت. آن‌ها بازار نقل و انتقال را از دست دادند.

وي تاکيد کرد: استقلال مربي خوبي دارد اما نوع ورودش به اين تيم مسئله‌دار است و حضورش در جمع استقلالي‌ها با مشکلاتي روبه رو بود و همين مسئله هم در فصل نقل و انتقالات تاثير خود را گذاشت و اين تيم نتوانست مهره‌هاي قابل اتکايي جذب کند، ضمن اينکه من احساس مي‌کنم نوع ورود قلعه‌نوعي در طول مسابقات فصل باعث ايجاد حاشيه خواهد شد، فقط اميدوارم قلعه‌نوعي بتواند تيم را جمع و جور کند.

ورمزيار افزود: در جاييکه استقلالي‌ها به راحتي فصل نقل و انتقالات را از دست داده‌اند اما در سوي ديگر تيم حريف (پرسپوليس) به خوبي از حاشيه‌هاي به وجود آمده براي استقلال استفاده کرد و بهترين نفرات ممکن را به خدمت گرفت.