انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: X~Linkin Park Fan Club~X
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طرفدارای ال پی بیان اینجا

3 > 3 > 3 > 3 > 3 > 3 > 3 > 3 > 3 >


بیوگرافی لینکین پارک (Linkin Park)

لینکین پارک (انگلیسی: Linkin Park) گروه راک آمریکایی از آگورا هیلز کالیفرنیا در سال 1996جایزه گرمی شده‌است.لینکین پارک با اولین آلبوم شان با نام نظریه دورگه موفقیت هایی در جدول مین استریم(mainstream) آمریکا داشته که موفق به دریافت گواهی الماس از RIAA (تشکل صنعت ضبط آمریکا)در سال 2005 شده است.آلبوم استادیوی بعدی گروه با نام Meteora باعث ادامه موفقیت های بعدی گروه شد و در صدر جدول آلبوم های بیلبورد 200 آمریکا قرار گرفت و به دنبال آن، با تورهای گسترده و کارهای خیرخواهانه در سراسر جهان همراه بود. در سال 2003، MTV2، لینکین پارک را ششمین گروه بزرگ دوره ویدیوی موسیقی و سومین گروه نو هزاره بعد از Oasis و کلدپلی نامید.
این گروه در حالی که سبک های نومتال و رپ/راک را به سبک هایی رادیو پسند و در عین حال مستحکم تبدیل کردند، در آلبوم بعدی خود، یعنی دقایقی تا نیمه شب، از سبک های دیگر استفاده کردند. این آلبوم در صدر جدول های بیلبورد و در فروش اولین هفته در رده ی سوم میان آلبوم های سال قرار گرفت. هم چنین این گروه با هنرمندان متعددی همکاری داشته اند که معروفترین آنها همکاری آن ها با رپر معروف جی-زی (Jay-Z) برای آلبومشان مسیر برخورد و هم چنین با بسیاری هنرمندان دیگر در آلبوم جانی دوباره می باشد.

سالهای نخستین (۱۹۹۹-۱۹۹۶)

لینکین پارک در سال ۱۹۹۶ در لس‌آنجلس، کالیفرنیا شکل گرفت. راب بوردون به عنوان درامر، براد دلسون به عنوان گیتاریست و مایک شینودا به عنوان ام سی و خواننده که دوستی قدیمی و مستحکمی در دوران دبیرستان باهم داشتند پایه‌های اصلی گروه را ریختند. اندکی بعد دی جی جوزف هان که فارغ التحصیل هنرهای نمایشی بود و دیو فینیکس فارل به عنوان نوازنده گیتار برقی به آنان ملحق شدند. این گروه ابتدا با نام زرو (xero) به کار پرداخت و پس از مدتی به هایبرید تئوری تغییر نام داد اما در نهایت با نام لینکین پارک شروع به کار کرد. این نام پیشنهاد آخرین عضو گروه یعنی چستر بنینگتون بود که به عنوان خواننده در سال ۱۹۹۹ به آنها پیوست.
آلبوم نظریه دورگه (۲۰۰۲-۲۰۰۰)

لینکین پارک خیلی زود در لس‌آنجلس هوادار پیدا می‌کند. این گروه با اولین آلبوم خود به نام هایبرید تئوری (Hybrid Theory، نظریهٔ دورگه) به فروش میلیونی و شهرت فراوان دست‌ یافت. جف بلو نایب رییس شرکت زومباموزیک در آغاز سال ۲۰۰۰ به سمت لینکین پارک می‌آید تا قرار دادی را با آنها منعقد کند، کار روی آلبوم اول شروع می‌شود و نام هایبرید تئوری را برایش در نظر می‌گیرند، که برداشتی از گذشته گروه به‌شمار می‌آید، آلبوم در پاییز سال ۲۰۰۰ منتشر می‌شود و گروه به نوابغی جوان آن هم در آستانه هزاره جدید تبدیل می‌شوند. هر یک از آهنگ‌های آلبوم با استقبال فراوان روبرو می‌شوند و ام تی وی چهره آنها را با نماهنگ‌های دیدنی شان مشهور می‌کند. گروه در تورهای مختلفی شرکت می‌کند و سال ۲۰۰۱ را در حالی پشت سر می‌گذارند که بیش از ۳۲۴ نمایش را به اجرا در آورده بود.
بی کیفیت مسخره.........
(27-03-2014، 14:40)☼ سلنا 1380 ☼ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
بی کیفیت مسخره.........

کیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لینکین پارک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این چه حرفیه عزیزم!
(27-03-2014، 14:49)MeTaL GiRl نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
(27-03-2014، 14:40)☼ سلنا 1380 ☼ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
بی کیفیت مسخره.........

کیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لینکین پارک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این چه حرفیه عزیزم!
مایکو میگم
بی کیفیت گلمConfused
بازم ممنونBlush
..Vote ..
یعنی تو این فروم یه نفر هم طرفدار ال پی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امکان نداره!!!!
هر دوتاشون عالینHeartHeartHeartHeartHeartHeart
بی کیفیت
یه عکسی یه بیو گرافی یه خبری 
الکی که نی! :/